Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kanuose pripažintoje reklamoje – tikri parduotuvių vagišiai

Aukštą įvertinimą Kanų liūtų festivalyje pelniusioje reklamoje vaizduojami vagys yra tikri – juos užfiksavo tarptautinio prabangos ženklo „Harvey Nichols“ padalinys Didžiojoje Britanijoje, rašo „USA Today“.

Prestižiniuose „Kanų liūtų“ apdovanojimuose kasmet išskiriamos geriausios rinkodaros ir reklamos pasaulio idėjos. Į kasmetinius savaitės trukmės apdovanojimus susirenka daugiau nei 13,5 tūkst. delegatų iš 90 valstybių.

Britų „Harvey Nichols“ padalinio reklamoje „vaidina“ tikri vagys. Ši reklama savo kategorijoje pelnė „Grand Prix“.

„Tai yra puikiai sukurtas filmas. Muzika, animacija, montažas – nepriekaištinga“, – sakė Filmų kategorijos žiuri komisijos prezidentas Joe Alexanderis.

„adam&eveDDB“ sukurta reklama prasideda vaizdais, kaip vagišiai iš „Harvey Nichols“ parduotuvės Londone „kniaukia“ drabužius, juvelyrinius dirbinius, kvepalus.

Juos visus pavyksta pagauti, reklama baigiasi žodžiais: „Patinka nemokami daiktai? Gauk juos legaliai.“ Šis videoklipas skirtas mažmenininko mobiliosios programėlės „Rewards App“ populiarinimui.

Beje, vagišių asmenybių reklamos kūrėjai neviešino. Jų veidus reklamos kūrėjai pridengė animacijomis – sukūrė vyriškus ir moteriškus įvairaus atspalvio animacinius veidus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos