„Karcher“ piktinasi, kaip Prancūzijos politikai naudoja jos pavadinimą

Vokietijos valymo įrangos gamintoja „Karcher“ kandidatų į Prancūzijos prezidentus prašo nebevartoti jos pavadinimo diskusijose apie nusikalstamumą.
„Karcher“ komanda „Mototurizmo“ ralyje
„Karcher“ bendrovė / Komandos nuotr.

Žodis „Karcher“ Prancūzijos politinėje kalboje atsirado 2005 metais, kai vidaus reikalų ministro pareigas tuomet ėjęs Nicolas Sarkozy apsilankė viename Paryžiaus priemiestyje, kuriame buvo nušautas vienuolikmetis berniukas.

Jis priemiesčio gyventojams pažadėjo pažaboti nusikaltėlius ir pareiškė: „Jau nuo rytojaus pradėsime valyti šią vietą su karcheriais“.

Pasak įmonės, nors praėjo jau 11 metų, jos pavadinimas tebevartojimas „kalbant apie politinius, prieštaringai vertinamus ar neigiamus dalykus“, o tai „kenkia mūsų įmonei, jos vertybėms ir jos klientams“.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Nicolas Sarkozy ir Jeanas-Francois Cope
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Nicolas Sarkozy ir Jeanas-Francois Cope

2007–2012 metais prezidento pareigas ėjęs N.Sarkozy šiuo metu varžosi dėl teisės tapti dešiniojo sparno kandidatu artėjančiuose prezidento rinkimuose.

Laiške Alainui Juppe, kuris šiose varžybose lenkia N.Sarkozy, „Karcher“ pažymėjo: „Pastebėjome, kad mūsų įmonės pavadinimas jau kelis mėnesius reguliariai minimas politinėje arenoje kalbant apie dalykus, kurie mažu mažiausiai yra opūs.“

„Tikimės, kad padėsite padaryti galą šiai tendencijai, gerbdami mūsų prekės ženklus ir sąvoką „Karcher“ vartodami tik tada, kai kalbėsite apie mūsų gaminius“, – rašoma laiške.

A.Juppe „dešinioji ranka“ Gilles'is Boyer paskelbė šį laišką savo „Twitter“ paskyroje, kurioje įrašė ir pastabą: „Suprantu jūsų susirūpinimą, bet manau, kad laišką nusiuntėte ne tam žmogui.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis