Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Karštį jaučia ir prekybos centrai – ledukų pardavimai šoko 70 proc.

Atėjusią karščio bangą pajuto ir prekybos centrai: augo vandens, ledų ir ledukų kubelių pardavimai. Šio sektoriaus prekių paklausa augo visoje Lietuvoje – ne tik pajūryje.
Ledo kubeliai grožiui
Ledo kubelių pardavimai šoktelėjo ir 70 proc. / Steven Depolo, Flickr.com

Pajūryje prekybos centrus turinčių tinklų atstovai tikina, kad jau veikia vasaros ritmu. Atverti mažieji, „express“ tipo, prekybos centrai kurortuose, prailgintos darbo valandos.

Dirbs iki vidurnakčio

Prognozuojama, kad šį savaitgalį kartu su kaitra išaugs ir valgomųjų ledų, geriamojo vandens, vaisvandenių, ledo kubelių paklausa. Tam prekybininkai ruošėsi į anksto.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Ledai
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Ledai

Kaip pasakojo „Iki“ parduotuvių tinklo atstovė Vaida Budrienė, jau ketvirtadienio pardavimų duomenys rodo, kad lietuviai ruošiasi šilumos bangai.

„Palyginome šio ketvirtadienio ir praėjusio ketvirtadienio duomenis. Matome, kad geriamojo vandens pardavimai augo 20 proc., valgomųjų ledų – 15 proc., o štai ledo kubelių – net 72 proc. Šių prekių tiekimą didiname visoje Lietuvoje, ne tik į pajūrį“, – pasakojo V.Budrienė.

Ji pažymėjo, kad ledai vasarą apskritai dažna prekė krepšeliuose. Jų pardavimai šį sezoną, palyginus su žiema, skiriasi penkis kartus.

„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pasakojo, kad iš anksto buvo ruoštasi karščiams – padidinti, vandens, vaisvandenių ir ledų užsakymai.

„Lidl“ prekybos tinklo valdytojai pajūryje esantiems vasarotojams ne tik prapletė asortimentą, bet ir įrengė savitarnos kasas. „Atsižvelgiant į pirkėjų poreikius, „Lidl“ parduotuvė Palangoje taip pat dirba vasaros laiku – nuo 7 iki 24 valandos”, – pasakojo „Lidl Lietuva” atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.

Per metus – 8,5 mln. ledų

Kaip pasakojo „Rimi“ tinklo atstovė Gabrielė Šerėnienė, prekių planavimo skyrius nuolat analizuoja orų prognozes ir kylant oro temperatūrai užsako žymiai didesnius vandens, ledukų ir valgomųjų ledų kiekius.

„Pastebime, kad pirkėjai vis dažniau renkasi naujų skonių ledus ir nebijo eksperimentuoti – tai patvirtina ir mūsų duomenys, pagal kuriuos praėjusiais metais pardavėme beveik 8.5 mln. porcijų įvairiausių ledų“, – pasakojo pašnekovė.

Lietuviai vis dar labiausiai ištikimi tradiciniam plombyrui ar šokoladiniams ledams su įvairiais pagardais.

Skaniosdienos.lt nuotr./Vaniliniai ledai su braškėmis
Skaniosdienos.lt nuotr./Vaniliniai ledai su braškėmis

Tačiau vis dažniau nori paragauti ir naujų, neįprastų skonių.

Kaip pasakojo G.Šerėnienė, pardavimų duomenys rodo, kad „Rimi“ tinklo pirkėjai vis dažniau renkasi sveikesnius, savo sudėtyje mažiau cukraus turinčius ledus ir daug dažniau renkasi lietuviškų gamintojų produkciją. Šiemet pirkėjams „Rimi“ siūlo iš sutrintų uogų pagamintus ledus be dažiklių ar kitų priedų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos