Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaune atidarytoje naujos koncepcijos vaistinėje – 4 kilometrų eilė grožio prekių

Laikas, kai vaistinėse būdavo parduodami tik vaistiniai preparatai, maisto papildai ar vitaminai – jau praeitis. Šiandien vis dažniau žmonės čia užsuka norėdami įsigyti ir grožio puoselėjimo priemonių. Mažų kainų vaistinių tinklas „Camelia“ Kaune atidarė naujos koncepcijos vaistinę, kurios išskirtinumas – itin platus grožio prekių asortimentas, rašo pranešime žiniasklaidai.
Nauja „Camelia“ vaistinė Kaune
Nauja „Camelia“ vaistinė Kaune / „Camelia“ nuotr.

„Sulaukėme didelio pirkėjų susidomėjimo dekoratyvine kosmetika, parfumerija – tais prekiniais ženklais, kuriuos į rinką įsivedėme praėjusių metų pabaigoje. Atsižvelgiant į gerus atsiliepimus, nusprendėme pasiūlyti dar didesnį grožio prekių asortimentą. Jei visas grožio puoselėjimui skirtas priemones, esančias šioje vaistinėje, sustatytume į vieną eilę, tai susidarytų daugiau nei 4 kilometrų eilė“, – sako vaistinių tinklo generalinė direktorė Aušra Budrikienė.

Kaune atidaryta vaistinė bus didžiausia „Camelia“ tinklo vaistinė, kurios plotas siekia 200 kv. metrų. Čia bus galima įsigyti daugiau nei 4000 įvairiausių grožio priemonių, bus prekiaujama daugiau nei 100 prekinių ženklų priemonėmis.

Kai kuriais pripažintais prekiniais ženklais, tokiais, kaip, pavyzdžiui, „Ingrid“, „PFC“, Mincer Pharma“ „Wibo“, „Pierre Rene“ bus prekiaujama išskirtinai tik „Camelia“ vaistinėse.

Naujos koncepcijos vaistinėse grožio klausimais konsultuos patyrę grožio konsultantai, kurių mokymams vaistinių tinklas skyrė daug dėmesio ir investicijų. Konsultantai galės padėti renkantis tiek odos priežiūros, tiek dekoratyvinės kosmetikos priemones, pakonsultuoti makiažo klausimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?