Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kauno baldų“ pardavimai per pusmetį paaugo 52 proc.

SBA grupės valdomos minkštųjų baldų gamintojos „Kauno baldai“ pardavimai pirmąjį šių metų pusmetį pašoko 52 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais. Per pastarąjį pusmetį įmonė produkcijos pardavė už 13,8 mln. eurų, kai praeitais metais – už kiek daugiau nei 9 mln. eurų.
„Kauno baldai“
„Kauno baldai“ / Pranešimo autorių nuotr.

Per antrąjį karantiną rinkos jautėsi drąsiau

„Pastarasis pusmetis dar kartą parodė, kad stipri komanda ir susitelkimas lemia geresnius rezultatus. Buvome susikoncentravę į plėtrą globaliose rinkose bei įjungėme aukščiausią pavarą siekdami prisitaikyti prie nuolat besikeičiančios situacijos dėl pandemijos. Jeigu 2020-ųjų pradžioje rinkas ir klientus pirmas karantinas visiškai paralyžiavo, šiais metais jis – aiškesnis ir lengvesnis. Žmonės, nors ir buvo namuose, jau drąsiau apsipirkinėjo internetu, rūpinosi savo buitimi ir namų jaukumu – tai lėmė didesnę paklausą ir susidomėjimą produktais pagrindinėse mūsų rinkose“, – teigia „Kauno baldų“ vadovas Tomas Mauricas.

Jis priduria, kad šiais metais karantino apribojimams atlaisvėjus anksčiau, žmonės suplūdo į fizines parduotuves, kur priimti sprendimą pirkti yra kur kas lengviau. Tai matyti ir iš rezultatų. 2021 metų II ketvirtį pardavimai siekė 7,2 mln. eurų, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais, kai rodiklis dėl stojusios prekybos ir prastovų siekė vos 3,8 mln. eurų.

Per šį laikotarpį kompanija susidūrė su tokiais pačiais iššūkiais kaip ir visa rinka. Žaliavų kainų nestabilumas ir tiekimo grandinių trūkinėjimas skatino ieškoti alternatyvių sprendimų, o ir šiuo metu dar nematyti jokių ženklų iš tiekėjų, kad situacija stabilizuosis. „Tiesa, per šį laikotarpį išmokome ir savo pamokas, kurios padėjo ir ateityje padės išvengti stringančių procesų. Rūpinamės, kad atsargoje turėtume didesnį kiekį žaliavų, esant sutrikimams tiekimo grandinėje greitai perorganizuojame gamybą. Tokios strategijos padėjo ne tik išlaikyti gamybos apimtis, bet ir išvengti darbuotojų prastovų“, – sako vadovas.

Išnaudotos karantino galimybės lems ateities rezultatus

Rinka aktyvi išliks ir antrąjį šių metų pusmetį. „Kauno baldų“ komanda jau ruošiasi parodoms Vokietijoje, Austrijoje, kitose šalyse – tai bus galimybė potencialiems klientams pristatyti kūrybinius karantino vaisius. Komanda resursus sutelkė į naujų produktų vystymą ir kūrimą ir yra pasiruošusi išnaudoti visas progas savo gaminius pristatyti rinkai, o tai turės teigiamą efektą antrojo pusmečio rezultatams.

Nepaisant visų pandeminių iššūkių, „Kauno baldai“ šiais metais įžengė į aktyvios plėtros etapą. Jau įsibėgėja konversijos projektas ir investicijos į naują gamyklą antrąjį šių metų pusmetį pareikalaus daug dėmesio ir pastangų. Įmonė planuoja vietoj senųjų patalpų Žemuosiuose Šančiuose Kaune iškilsiančiam naujam gamybiniam pastatui ir jo įrengimui skirti beveik 20 mln. eurų. Numatoma, kad nauja gamykla pilnu pajėgumu pradės veikti 2023 metais.

Žinoma, sparti plėtra yra neatsiejama nuo stiprios ir motyvuotos komandos. Kompanija jau šiandien ruošiasi gamybos pradžiai naujoje gamykloje ir intensyviai plėtrai, todėl daug dėmesio skiria naujų kolegų, talentų paieškai. Anot T.Maurico, naujojoje gamykloje darbuotojams bus siūlomos vienos geriausių sąlygų rinkoje.

„Kauno baldai“ į Skandinaviją, Beniliukso šalis ir Vokietiją eksportuoja 100 proc. produkcijos. Įmonėje dirba 400 darbuotojų.

SBA baldų gamybos sektoriui, be „Kauno baldų“, priklauso „SBA Home“, valdanti baldų gamybos įmones „Klaipėdos baldai“, „Šilutės baldai“, „Germanika“, „Visagino linija“, „Mebelain“ ir „Laminn“. Be baldų gamybos, SBA grupė veikia NT ir tekstilės sektoriuose. Grupės įmonėse dirba apie 5000 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos