Tarptautiniame Kauno oro uoste pirmąjį 2010-ųjų ketvirtį buvo aptarnauti 124 033 keleiviai, t.y. 35,2 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2009 metais, o skrydžių skaičius padidėjo 31 proc. – iki 1539.
Oro uosto vadovus ypač džiugina aptarnautų krovinių augimas: per pirmuosius šių metų mėnesius buvo aptarnauta 740,89 tonos pašto ir krovinių, t.y. 72,4 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2009 metais.
Kaip ir ankstesniais metais Londonas yra populiariausia skrydžių kryptis iš Kauno. Per pirmąjį ketvirtį šia kryptimi keliavo 47 proc. visų keleivių. Didžiosios Britanijos rinkos populiarumas Lietuvos keliautojų tarpe akivaizdus – „Ryanair“ skrydžius vykdo į 2 Londono oro uostus – Stanstedą ir Lutoną, o nuo gegužės mėnesio „Ryanair“ pradeda skrydžius ir į Londono Getviko oro uostą. Greitai savąjį keleivį atrado naujoji Briuselio Šarlerua kryptis, vis dažniau į Šiaurės Vokietiją keliaujantys asmenys renkasi Brėmeno kryptį.
Jau nuo kito mėnesio „Ryanair“ aviakompanija pradės tiesioginius skrydžius iš Kauno į Barseloną, Berlyną, Diuseldorfą, Edinburgą, Londoną (Getvikas), Milaną, Oslą, Paryžių bei Tamperę. Iš viso iš Kauno oro uosto nuo gegužės skrydžiai bus vykdomi į 19 Europos oro uostų. Vasaros sezonu „airBaltic“ du kartus per dieną skraidins tarp Kauno ir Rygos.
„Aviacija yra tam tikras šalies ekonomikos augimo katalizatorius ir džiugu, kad visose pagrindinėse veiklos sferose, į kurias koncentruojasi Kauno oro uostas, pavyko išlaikyti spartų augimo tempą nuo paskutinio 2009 metų ketvirčio. Tiek „Ryanair“ aviakompanijos keleivinių skrydžių populiarumas, tiek „UPS“, „TNT“, „Hoptrans“ generuojami krovininiai srautai rodo aiškius Lietuvos verslo atsigavimo požymius. Nors naujojo sezono lėktuvų užpildymas nuteikia gerai, tačiau šiuo metu svarbiausia aktyviai dirbti populiarinant mūsų šalį užsienyje nacionaliniu lygiu, kad išlaikytume pastovius keleivių srautus ir suaktyvintume atvykstamąjį turizmą“, – teigė Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas.