Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kautra“ žada didinti apsukas Skandinavijos rinkoje

Pernai pirmą kartą į Skandinavijos rinką įžengusi Lietuvos keleivių vežimo autobusais bendrovė „Kautra“ šiemet nežada sustoti ir planuoja naujas investicijas.
Tarpmiestinis autobusas
Tarpmiestinis autobusas / „Kautra“ nuotr.

„Į Skandinavijos šalis dabar važinėja 12 mūsų autobusų, planuojame stiprinti tas pozicijas, galvojame dvigubinti pajėgumus. (...) Esame numatę turėti apie 20 autobusų, skirtų Skandinavijai, investicijos į juos sieks per 2 mln. eurų“, – BNS sakė „Kautros“ vadovas Linas Skardžiukas.

Pasak jo, pernai į autobusų parko, kurį šiuo metu sudaro per 350 autobusų, atnaujinimą įmonė investavo daugiau kaip 6 mln. eurų.

„Anksčiau daugiau orientavomės į vietinę rinką, Baltijos šalis, o pernai pirmąkart pradėjome važiuoti į Skandinaviją. Ten dirbame su partneriais, skirtingais Lietuvos kelionių operatoriais“, – pasakoja „Kautros“ vadovas.

Praėjusiais metais „Kautra“ gavo 24,888 mln. eurų pajamų – 6,5 proc. daugiau nei 2016 metais, kai įmonės pajamos buvo 23,369 mln. eurų. Bendrovės grynasis pelnas per metus padidėjo 20,2 proc. iki 1,515 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

„Augimą lėmė 2017 metais sustiprinta autobusų nuomos veikla Vilniaus filiale, nupirkti autobusai, skirti vežti keleivius užsakomaisiais maršrutais Skandinavijos šalyse“, – teigiama įmonės metiniame pranešime.

Dokumente nurodoma, kad įmonė pernai akcininkams išmokėjo 800 tūkst. eurų dividendų, o 2017-ųjų pabaigoje turėjo sukaupusi 7,55 mln. eurų nepaskirstytojo pelno.

2016 metų pabaigoje „Kautroje“ dirbo 780 darbuotojų (2016 metų pabaigoje – 762), įmonė valdo 355 autobusų parką.

30 proc. „Kautros“ akcijų valdo bendrovė „Termoizola N“, po 20 proc. bendrovės „Nordic Minds“ ir „2plius“, dar po 15 proc. – Linas Skardžiukas ir Gintautas Pakusas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?