„Caffeine“ 2007 metais įkūrė keturi Lietuvos verslininkai – užbaigus sandorį jie ir toliau liks vadovauti kavinių tinklui bei įgyvendins priimtą plėtros strategiją“, – rašoma „BaltCap“ trečiadienį žiniasklaidai išplatintame pranešime.
„Caffeine“ kavos ir komunikacijos vadovas Nidas Kiuberis tikina, kad per artimiausius penkerius metus kavinių tinklas plėsis geografiškai, augs „Caffeine“ ženklo kavinių skaičius.
„Taip pat turime daug formos ir turinio tobulinimo idėjų, toliau skleisime kavos gėrimo kultūrą, diegsime naujausius skrudinimo ir gamybos sprendimus.
„Reitan Convenience“ daug dėmesio skiria klientams, darbuotojams ir nuolatiniam pardavimo tinklo tobulinimui. Jų sukaupta patirtis mums taps ir pagalbos, ir patarimų šaltiniu“, – pažymi N.Kiuberis.
„Reitan Convenience“ vadovas Johannesas Sangnesas teigia, kad Baltijos šalyse kavinių tinklo verslas bus ir toliau plėtojamas.
„Tikime, kad „Caffeine“ suteiks mums naujų plėtros galimybių kitose šalyse“, – nurodo J.Sangnesas.
„BaltCap“ į „Caffeine“ investavo 2012 metais. Nuo to laiko tinklas išaugo iki daugiau nei 60 kavinių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„Reitan Convenience“ Baltijos šalyse taip pat valdo mažmeninės prekybos kioskų tinklus „Narvesen“, „R-kiosk“ ir „Lietuvos spauda“.