Kėdainių krematoriumas keičia prekės ženklą ir pradeda teikti naujas paslaugas

Kėdainių krematoriumą valdanti AB „K2 LT“ plečia savo veiklos sritį ir greta kremavimo, mirusiųjų transportavimo, pradeda organizuoti laidotuvių ceremonijas. Nuo šiol laidojimo paslaugas iš vienų rankų siūlysiantis ritualinių paslaugų centras prisistatys pavadinimu „Rekviem“.
Kėdainių krematoriumo kiemelis
Kėdainių krematoriumo kiemelis / Kėdainių krematoriumo nuotr.

„Pirmuosius penkerius veiklos metus Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse buvome žinomi kaip vienintelis krematoriumas Lietuvoje, įprastai visų vadinamas Kėdainių krematoriumu. Ilgainiui, su artimojo mirtimi susidūrusiems žmonėms pageidaujant, pasiūlėme daugiau nei tik kremavimą – šių metų pavasarį pradėjome rūpintis velionio palaikų transportavimu, o dabar – ir atsisveikinimo ceremonijų organizavimu. Taip kilo natūralus poreikis visoms siūlomoms paslaugoms suteikti veiklos pobūdį atspindintį vieningą prekės ženklą“, – apie pokyčius pasakoja AB „K2 LT“ direktorius Vytenis Labanauskas, kuris nuo šiol bus ir „Rekviem“ prekės ženklo atstovas.

„Rekviem“ – kol kas vienintelis ritualinių paslaugų centras Lietuvoje, turintis savo krematoriumą. Anot V.Labanausko, toks išskirtinumas leidžia pasiūlyti efektyvesnį laidojimo proceso organizavimą, be to, lanksčiau prisitaikyti prie su netektimi susidūrusiųjų poreikių.

„Iki šiol artimojo laidotuvės siedavosi ne tik su skausmu, bet ir su gaišatimi keliose biurokratinėse institucijose. Tačiau inovacijos ateina ir į šią sritį. Nuo šių metų velionio artimiesiems nebereikia minti kelių institucijų slenksčio, norint gauti mirties liudijimą – gydymo įstaiga, konstatavusi žmogaus mirtį, duomenis apie tai persiunčia atsakingoms institucijoms elektroniniu būdu, – pastebi V.Labanauskas. – Įnešti pokyčių į šią sritį dar kartą ryžomės ir mes. Pirmas kartas buvo, kai pasiūlėme Lietuvos gyventojams laidojimą kremuojant, antras – kai pradėjome organizuoti ekskursijas, norintiems susipažinti su krematoriumo veikla, o dabar tikimės pakeisti požiūrį į atsisveikinimą su velioniu.“

Viena didžiausių „Rekviem“ naujovių – nuo šiol, greta kremavimo, siūlomi dar 2 laidojimo kremuojant būdai: šarvojimas su kremavimu ir kremavimas su atsisveikinimu. Šioms paslaugoms atlikti bendrovėje įsteigta nauja pareigybė – laidotuvių ceremonijos planuotojo, organizuosiančio visas reikalingas atsisveikinimo apeigas artimųjų pasirinktoje erdvėje. Anot V.Labanausko, tokiu būdu atsiranda galimybė atsisveikinti su mirusiuoju ne tik šarvojimo salėje ar maldos namuose.

„Atsisveikinimo su brangiu žmogumi ceremonija tampa jaukesnė, kai vyksta velionio artimiesiems ar mirusiajam artimoje aplinkoje: sode, gimtuosiuose namuose ar net prie mėgstamos upės ar ežero. Visu tuo, taip pat ir urnos palydėjimu iki kapinių bei kolumbariumo, atsižvelgiant į artimųjų pageidavimus, rūpinsis mūsų laidotuvių ceremonijos planuotojos, kurių šiuo metu yra dvi – viena dirba Vilniaus, kita – Kauno apskričių teritorijose“, – sako V.Labanauskas.

„K2 LT“ vadovo teigimu, kol kas naujausia laidojimo ceremonijų organizavimo paslauga bus vykdoma didžiuosiuose miestuose, t. y. Vilniuje ir Kaune, taip pat – Kėdainiuose. Tačiau ilgainiui ši paslauga bus teikiama visoje Lietuvoje, į pagalbą pasitelkus partnerių įmones.

„Kėdainių krematoriumas jau spėjo užsitarnauti žmonių pasitikėjimą ir įrodyti, kad teikiame išskirtinės kokybės paslaugas, tad garantuojame, jog „Rekviem“ partnerių įmonės išlaikys mūsų kokybės standartą ir veiks tarsi frančizės principu, – teigia V.Labanauskas. – Kėdainių krematoriume turime dvi trumpo atsisveikinimo sales, tačiau artimiesiems panorus kitokių sprendimų, mums padės partneriai, galintys suteikti patrauklų vietos sprendimą. Visais atvejais procesas bus koordinuojamas mūsų laidotuvių ceremonijos planuotojų.“

Kartu su naujuoju prekės ženklu keičiasi ir įmonės interneto svetainės adresas. Nuo šiol daugiau informacijos rasite čia: www.rekviem.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis