Keičiasi „Norfų“ darbo laikas: vyresnio amžiaus žmonėms apsipirkti skiriamos specialios valandos

Nuo antradienio, kovo mėn. 24 d., prekybos centrai „Norfa“ visoje Lietuvoje keičia darbo laiką. Pirmadieniais – šeštadieniais didžioji dalis „Norfų“ dirbs nuo 7 iki 21 val. Maždaug ketvirtadalis parduotuvių veiks nuo 7 iki 20 val., ir tik kelios parduotuvės mažuose miesteliuose dirbs dar trumpiau – nuo 8 iki 20 val., praneša bendrovė.
„Norfa“
„Norfa“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Sekmadieniais „Norfos“ prekybos centrai prekiaus įprastu laiku, bet ne ilgiau kaip iki 21 val.

Pirmadieniais – šeštadieniais nuo 7 iki 9 val. ryto „Norfos“ parduotuvėse laukiami tik vyresni nei 60 metų, o nuo 9 val. – ir visi kiti pirkėjai. „Pirkėjų amžius parduotuvėse nebus labai griežtai kontroliuojamas, tačiau prašome visų jaunesniųjų būti supratingiems, gerbti vyresnius ir laikytis nustatytos tvarkos“, – išplatintame pranešime cituojamas „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

Dėl koronaviruso grėsmės prekybos tinkle „Norfa“ yra įvestos papildomos saugos priemonės. Parduotuvės intensyviai vėdinamos, durų rankenos, prekių vežimėliai ir krepšiai periodiškai dezinfekuojami, prie įėjimų į prekybos sales pirkėjai gali rasti dezinfekcinio skysčio ir vienkartinių pirštinių.

Parduotuvių darbuotojai esant poreikiui dėvi medicinines kaukes (šiuo metu yra papildomai užsakyta 100 tūkst. medicininių kaukių), jie turi mūvėti apsaugines pirštines ir naudotis parduotuvėse esančiu dezinfekciniu skysčiu. Šiomis dienomis „Norfos“ prekybos centrų kasose bus montuojamos stiklo pertvaros, atskirsiančios kasininkus nuo klientų.

Šiuo metu šalyje veikia 143 „Norfa“ parduotuvės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis