„Klientų ir darbuotojų saugumas visuomet yra mūsų prioritetas. Tačiau būtiniausios telekomunikacijų paslaugos turi būti prieinamos visiems. Kai kurių procesų neįmanoma atlikti nuotoliniu būdu, tad operatyviai reaguojam ir užtikrinam, kad „Tele2“ klientų aptarnavimas ir toliau būtų kuo sklandesnis“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Nuo rugsėjo 13-osios į visus didžiuosius prekybos centrus pirkėjai įleidžiami tik su galiojančiu galimybių pasu. Šio dokumento dėl kokių nors priežasčių dar neturintys, būtiniausias telekomunikacijų paslaugas ir toliau gauti gali „Tele2“ salonuose, esančiuose prekybos centruose ar patalpose, kurių plotas neviršija 1,5 tūkst. kv. metrų arba turinčiuose atskirą įėjimą. Šiuose salonuose klientų bus prašoma dėvėti apsaugines veido kaukes.
Būtiniausios paslaugos, dėl kurių klientui būtina atvykti į saloną ir jų atlikti nuotoliniu būdu negalima – tai telefono po remonto ar internetu užsakytų prekių atsiėmimas, SIM kortelės keitimas arba m. parašo paslaugos užsakymas. Greitai ir saugiai prekes užsisakyti klientai gali ir neišėję iš namų – internetinėje svetainėje www.tele2.lt. Užsakius prekes bus galima užsisakyti jų pristatymą į namus arba atsiimti jas salone. Jei galimybių paso neturite, užsakydami prekes pasitikrinkite, kuriame salone tai galite padaryti.
Taupyti laiką ir greičiau atlikti užsakymą, patikrinti sąskaitą ar ją apmokėti galite savitarnoje „Mano Tele2“. Joje klientai gali ne tik pasitikrinti einamąsias sąskaitas, bet ir užsisakyti papildomas paslaugas.