Naujai paskirtas vadovas jau daugiau nei 15 metų dirba IT paslaugų sektoriuje bei turi sukaupęs ilgametę patirtį IT verslo vystymo, pokyčių bei procesų valdymo srityse. Prieš trejus metus pradėta „TransUnion“ Lietuvos padalinio tranformacija į paslaugų centrą, buvo vienas ryškiausių bendrovėje įgyvendintų pokyčių, kuriam vadovavo J.Lukošius.
„Paslaugų centro sukūrimas yra puikus įrodymas, jog įmonės viduje pavyko suburti itin kvalifikuotą profesionalų komandą, gebančią įgyvendinti strateginius įmonės tikslus bei toliau plėsti paslaugų centro veiklos apimtis. Per tokį trumpą laiką, o ypatingai pasaulinės pandemijos kontekste, Jono vadovaujamai komandai pavyko ne tik pasiekti 20 proc. paslaugų pardavimų augimą, bet ir 40 proc. padidinti komandą bei įsitvirtinti TOP3 geidžiamiausio darbdavio pozicijoje IT sektoriuje, Kauno regione. Atsižvelgiant į rezultatus, bendrovės investuotojams ir valdybai nekilo abejonių, jog strategiškai palankiausia bus paslaugų centro valdymą toliau tęsti su vietiniu įmonės vadovu“, – strateginius pokyčius komentuoja Michael Neil Davies, buvęs „TransUnion“ Lietuvos padalinio generalinis direktorius.
Planuoja veiklos plėtrą užsienyje
Šiandien „TransUnion“ Lietuvos paslaugų centras yra vienas svarbiausių padalinių, aptarnaujančių Jungtinės Karalystės vartotojų rinką, o artimiausiu metu bendrovė planuoja paslaugas plėsti ir kitose šalyse.
„Pandemijos laikotarpiu vietinei komandai jau teko padėti įmonės padaliniams Kanadoje ir Honkonge, taip pat pradėjome paslaugas teikti JAV. Tad artimiausiu metu sieksime įsitvirtinti šiuose regionuose bei taip plėsti vidinių klientų krepšelį. Atitinkamai esame nusimatę ir tolimesnį paslaugų portfolio didinimą. Prognozuojame, jog 2021 m. užbaigsime su 12 proc. išaugusiu įmonės pelningumu, kai dar pernai jis siekė tik 5 proc. Na, o kitų metų tikslas – peržengti 10 mln. eurų apyvartos ribą“, – teigia Jonas Lukošius, naujai išrinktas „TransUnion“ generalinis direktorius bei valdybos narys.
Investuos į darbuotojų kvalifikacijos kėlimą bei komandos sudėtį didins dar 17 proc.
Per pastaruosius metus bendrovė taip pat sparčiai augo komandos narių skaičiumi – 2021 m. darbuotojų prieaugis viršijo 20 proc., o metus planuojama užbaigti su daugiau nei 260 profesionalų. „Veiklos paslaugų krepšelio plėtimas paskatino ir konkrečių padalinių augimą. Pavyzdžiui, per paskutinius metus mūsų nedidelis Finansų padalinys išaugo dvigubai, o programinės įrangos ir duomenu inžinerijos grupė tapo didžiausia. Šiuo metu šiame padalinyje dirba virš 100 darbuotojų. Atitinkamai prognozuojame, jog per 2022 metus visa įmonės komanda augs dar bent 17 proc.“, – pažymi J.Lukošius.
Nors kaip ir dauguma IT sektoriaus bendrovių, „TransUnion“ susiduria su profesionalų trūkumu rinkoje, jie yra pasiryžę šią problemą spręsti papildomomis investicijomis darbuotojų kvalifikacijai kelti bei jaunų specialistų apmokymui. „Dabar Lietuvos rinkoje trūksta apie 14 tūkst. įvairių sričių IT profesionalų. Prognozuojama, kad šis trūkumas kiekvienais metais turėtų augti bent po 10 proc. Tendencija išties nepalanki, bet kartu su veiklos transformacija mes intensyviai vystėme darbuotojų apmokymų
programas, kurias baigė per 100 esamų ar naujai pradėjusių dirbti darbuotojų. Papildomai ateinančiais metais skirsime dar 200 000 eurų darbuotojų mokymams ir kvalifikacijos kėlimui. Taip pat pandemijos laiku pradėjus dirbti hibridiniu būdu, matome platesnes galimybes įdarbinti darbuotojus ir iš kitų Lietuvos miestų, neapsiribodami Kaunu. Šiandien „TransUnion“ jau darbuojasi virš 15 tokių specialistų“, – plėtros planus atskleidžia „TransUnion“ vadovas.