„Small Planet Airlines“ rinkodaros departamento vadovas 15min trečiadienį patvirtino, kad lėktuvas išskristi vėlavo dėl techninių gedimų, tiesa, kokių konkrečiai – detalizuota nebuvo.
„Vasaros pikas ir neįmanoma iš niekur kitur pasamdyti kito lėktuvo keleiviams išvežti, dėl to skrydis ir buvo užlaikytas tokiam ilgam laikui. Keleiviai buvo išvežti į viešbutį, o vakar vakare lėktuvas išskrido“, – teigė S.Bartkus, pažymėjęs, kad nukentėjusių keleivių maitinimu taip pat buvo pasirūpinta.
Anot jo, tai ilgiausias skrydžio užlaikymas per visą bendrovės gyvavimo istoriją.
Kaip BBC aiškino advokatų kontoros „Bott & Co Solicitors“ atstovas Kevinas Clarke'as, „Small Planet“ jau ne kartą ignoravo nukentėjusių keleivių ieškinius dėl žalos atlyginimo, o vienas iš bendrovės lėktuvų buvo konfiskuotas norint priversti įmonę susimokėti.
Tiesa, „Small Planet Airlines“ rinkodaros vadovas patikino, kad pasirodžiusi informacija apie lėktuvo areštą nėra teisinga ir tokio atvejo niekada nėra buvę.
S.Bartkus pridūrė, kad keleiviai dėl kompensacijos gali kreiptis įstatymų nustatyta tvarka.
Skrydžio į Korfu laukę britai neslėpė įtūžio situaciją vadindami bjauria.
Savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ „Small Planet Airlines“ išplatino oficialų atsiprašymą dėl susiklosčiusios padėties.