Vartotojų teisių apsaugos tarnyba pranešė įmonei skyrusi 2,8 tūkst. eurų baudą.
Tarnyba sulaukė 33 vartotojų prašymų dėl internetinėje parduotuvėje užsakytų, bet nepristatytų prekių. Bendrovė, be to, dažnai vienašališkai atšaukdavo užsakymus, neteikė atsakymų į pretenzijas bei laiku negrąžino sumokėtų pinigų.
„Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojas komercijai Paulius Palinauskas teigė, kad laikini draudimai vykdyti prekybą fizinėse parduotuvėse žiemos švenčių laikotarpiu lėmė kelis kartus išaugusius užsakymų kiekius internetinės prekybos platformose.
„Taip pat Klientų aptarnavimo centras sulaukė gerokai daugiau vartotojų užklausų, kurias stengėmės kaip įmanoma operatyviau išspręsti.
Klientų aptarnavimui skiriame didelį dėmesį ir atsakingai sprendžiame kiekvieną individualų atvejį. VVTAT gautos vartotojų pretenzijos sudarė 0,02 proc. nuo visų to laikotarpio užsakymų skaičiaus. Detaliai išanalizavę gautas vartotojų pretenzijas, aiškinamės įvykusių klaidų priežastis, kad ateityje jos nepasikartotų.
Atsiprašome klientų už patirtus nepatogumus ir dedame visas pastangas bei tobuliname vidinius procesus, kad mūsų el. parduotuvėse įsigytas prekes būtų galima grąžinti greitai, sklandžiai ir patogiai“, – rašoma pranešime.