Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ketvirtadalis interneto vartotojų vengia rinkodaros turinio socialiniuose tinkluose

Du iš penkių interneto vartotojų pasaulyje naudojasi socialine platforma „Instagram“, o beveik ketvirtadalis (23 proc.) – „Snap“, tačiau daugiau nei ketvirtadalis (26 proc.) vartotojų aktyviai vengia rinkodaros turinio jose ir jį ignoruoja. Tokius duomenis atskleidė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atliktas pasaulinis „Connected Life“ tyrimas, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.
Snapchat logotipas
Snapchat logotipas / Scanpix nuotr.

Tyrimo duomenimis, abiejų socialinių platformų naudotojų skaičius per pastaruosius dvejus metus reikšmingai išaugo. 2014 metais „Snap“ dar naudojosi tik 12 proc. interneto vartotojų pasaulyje, o gyvenimo akimirkomis „Instagram“ tinkle su savo sekėjais dalijosi beveik ketvirtadalis (24 proc.) reguliarių žiniatinklio vartotojų planetoje.

Lietuvoje taip pat jau ženkli dalis interneto vartotojų naudojasi socialinėmis platformomis „Instagram“ ir „Snap“. Pirmąja per mėnesį bent kartą pasinaudoja 16,7 proc., antrąja – 5,1 proc. interneto vartotojų šalyje. Palyginimui, praėjusių metų rudenį „Instagram“ naudojančių interneto vartotojų dalis Lietuvoje dar nesiekė dešimtadalio.

„Spartus „Instagram“ ir „Snap“ vartotojų skaičiaus augimas tik dar kartą patvirtina vizualinio turinio svarbą prekės ženklų komunikacijoje. Slinkdami siena žemyn vienam įrašui skiriame ne daugiau nei kelias sekundes dėmesio, tad vizualas turi būti ryškus, interaktyvus ir leidžiantis vartotojui suprasti, ką prekės ženklas siekia papasakoti. Dėl šių priežasčių prekės ženklai vis daugiau investuoja į unikalaus turinio parengimą, ši tendencija tik didės“, – pasakoja socialinės žiniasklaidos agentūros „bigNow“ vadovė Jarūnė Narkevičiūtė.

„Connected Life“ tyrimas atskleidė, kad skeptiškiausi įvairių prekės ženklų skleidžiamam turiniui socialinėse platformose yra švedai ir danai – 57 proc. gyventojų šiose šalyse teigė sąmoningai ignoruojantys prekės ženklų paskirų skelbiamas žinutes. Mažiausiai reklaminis turinys užkliūna brazilams ir Saudo Arabijos gyventojams. Tik 19 proc. interneto vartotojų šiose šalyse teigė aktyviai vengiantys prekės ženklų skelbiamo turinio „Instagram“, „Snap“ ar kituose socialiniuose tinkluose.

Daugiau nei trečdalis (34 proc.) apklaustų interneto vartotojų pasaulyje taip pat teigė jaučiantys, kad juos socialiniuose tinkluose nuolat įkyriai „persekioja“ internetinė rinkodara. Be to, 40 proc. 16-24 metų amžiaus socialinių tinklų vartotojų teigė esantys gerokai mažiau paveikūs prekės ženklų komunikacijai socialinėse platformose nei draugų bei įvairių nuomonės lyderių skleidžiamai informacijai jose. Verta pabrėžti, kad šiai amžiaus grupei priklausantys gyventojai sudaro socialinių tinklų vartotojų pagrindą.

Vis dėlto visame pasaulyje atliktas tyrimas taip pat parodė, kad socialiniai tinklai tampa vis patrauklesni ir vyresniems gyventojams. 55-65 metų amžiaus „Instagram“ vartotojų skaičius nuo praėjusių metų pasaulyje išaugo net 47 proc.

Vis dėlto visame pasaulyje atliktas tyrimas taip pat parodė, kad socialiniai tinklai tampa vis patrauklesni ir vyresniems gyventojams. 55-65 metų amžiaus „Instagram“ vartotojų skaičius nuo praėjusių metų pasaulyje išaugo net 47 proc. Vienas iš penkių šiai amžiaus grupei priklausančių interneto vartotojų pasaulyje jau naudojasi „Instagram“. Beveik dešimtadalis (9 proc.) naudojasi „Snap“ teikiamomis galimybėmis.

„Connected Life“ tyrimas yra kasmet „Kantar TNS“ atliekama pasaulinė studija apie interneto vartotojų nuostatas ir elgesį. Šiemet tyrimo metu buvo apklausta 70 tūkst. interneto vartotojų 57 pasaulio šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų