Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kiek kainuoja greito maisto restorano franšizė?

„McDonald's“ tinklo franšizė gali būti pelningas verslas, tačiau jis reikalauja daug grynųjų. Vienas restoranas vidutiniškai per metus generuoja 2,5 mln. dolerių pardavimų, rašo „Business Insider“. Tačiau vieno restorano atidarymui reikalingos didelės investicijos. „McDonald's“ reikalauja, kad franšizių pirkėjai turėtų mažiausiai 750 tūkst. dolerių vertės likvidaus turto.
Maskvoje vyras eina šalia uždaryto „McDonald's“ restorano
Kiek kainuoja greito maisto restorano frančizė? / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Verslo pradžia, įskaitant statybas ir įrangos išlaidas, vidutiniškai kainuoja nuo beveik milijono iki 2,3 mln. dolerių, teigia „McDonald's“. Galutinę sumą lemia pasirinkta vieta, restorano dydis, virtuvės įrangos pasirinkimas, interjeras ir pan.

Franšizės pirkėjai privalo sumokėti 40 proc. šių lėšų, jos negali būti skolintos.

„McDonald's“ dar papildomai taiko 45 tūkst. dolerių franšizės mokestį ir kasmėnesinį mokestį – 4 proc. nuo pardavimų.

„McDonald's“ dar papildomai taiko 45 tūkst. dolerių franšizės mokestį ir kasmėnesinį mokestį – 4 proc. nuo pardavimų. Franšizės taip pat privalo mokėti bendrovei nuomos mokestį, kuris sudaro tam tikrą mėnesio pardavimų mokestį.

Istoriškai franšizės mokėjo apie 8,5 proc. nuomos mokestį, tačiau kai kurios mokėdavo ir 12 proc.

Pradėti „McDonald's“ franšizę kainuoja panašiai kaip ir KFC, „Wendy's“ ar „Taco Bell“.

Tuo metu pavyzdžiui „Subway“ kainuoja gerokai pigiau – nuo 116 iki 262 tūkst. dolerių. „Subway“ reikalauja, kad franšizė turėtų 30-90 tūkst. dolerių vertės likvidžių aktyvų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos