„Kilo Health“ atstovė: kaip sukurti stiprią organizacijos kultūrą?

Modernios įmonės jau seniai suprato, kad vien konkurencingo atlyginimo tikrai neužtenka norint pritraukti aukštos kvalifikacijos talentų. Vis svarbesni tampa kiti kriterijai: bendra atmosfera komandoje, papildomos veiklos ir vertybės. Trumpiau tariant – organizacijos kultūra. Žmogiškųjų išteklių specialistė papasakojo, į ką reikėtų atsižvelgti norint sukurti atvirą, pozityvią kultūrą komandoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Ilona Bernotaitė
„Kilo Health“ žmogiškųjų išteklių vadovė Ilona Bernotaitė / Bendrovės nuotr.

Kiekvieną talentą gali motyvuoji skirtingi dalykai

Laiminga darbo vieta kiekvienam gali reikšti skirtingus dalykus. Kai kuriems žmonėms tai būtų lankstumas, geri santykiai su kolegomis ir papildomos naudos. Kitiems viskas priklauso nuo karjeros galimybių. „Kilo Health“ žmogiškųjų išteklių vadovė Ilona Bernotaitė pabrėžia, kad labai svarbu atkreipti dėmesį, jog visi labai skirtingi, tad į tai reikėtų atsižvelgti ir formuojant įmonės kultūrą.

„Komandoje turime net tokią poziciją kaip experience manager (patirties vadovas įmonėje). Kai kam tai gali pasirodyti nerimta ar nereikalinga. Mes suprantame, kad turėti tokią poziciją tiesiog būtina. Norime įsitikinti, kad kiekvienas ras vietą mūsų komandoje. Mūsų šūkis – It’s all about the people. Juo vadovaujamės tiek kurdami naujus sveikatos produktus, tiek formuodami komandą. Juk net už kiekvieno inovatyviausio produkto stovi asmenybė su savo nuomone ir emocijomis“, – aiškina I.Bernotaitė.

Specialistė pratęsia, jog pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad žmonės turėtų ilgalaikę teigiamą patirtį, tad tai pasiekti padeda personalizuotas požiūris į kiekvieną. Galutinį tikslą puikiai iliustruoja vienas pavyzdys: norime, jog kolegų seneliams būtų aišku, kad „Kilo Health“ – tikrai ne tik „dar vienas darbas su kompiuteriais“.

Nestandartiniai sprendimai atsiperka

Užkandžiai, stalo futbolas – jau seniai įprastos naudos. Kalbant apie konkrečius paskatinimus, „Kilo Health“ jų tikrai netrūksta, pavyzdžiui, nemokami pietūs penktadieniais, kino ir sporto salės naujame biure, papildomos atostogų dienos, privatus sveikatos draudimas, taksi biudžetas. I.Bernotaitė pabrėžia – visa tai tikrai atsiperka.

„Dažnas naujokas nustemba pamatęs, kad mūsų virtuvėse pilna labai įvairaus maisto, virtuvinės įrangos. Tačiau net tokios detalės itin svarbios. Juk kartu gamindamas maistą susibendrauji su komanda, praleidi daugiau laiko neformalioje aplinkoje. Ne veltui sakoma, kad gaminimas – tarsi ritualas. Kai kurios įmonės savo komanda vadina „šeima“, mes tikrai tokio žodžio nenaudojame. Taikome kitą sąvoka – bendruomenė. Šeimos turi tradicijas, o bendruomenės – kultūrą“, – aiškina I.Bernotaitė.

Viena naujausių įmonės iniciatyvų – geriausių pasaulio spaudos fotografijų konkurso „World Press Photo“ nugalėtojų parodos atidarymas Aludarių gatvės patalpose. Įmonės atstovė džiaugiasi, kad kolegos kiekvieną dieną gali matyti fotožurnalistikos darbus. Juk kaip įmonei, kuri kuria sveikatos produktus, itin svarbu domėtis įvykiais iš viso pasaulio.

Bendrovės nuotr./„Kilo health“
Bendrovės nuotr./„Kilo health“

Svarbiausia – nepamiršti investuoti į žinias

Norint kurti stiprią įmonės kultūrą, svarbu nepamiršti ir aiškiai parodyti, kad darbdavys suteikia visas galimybes semtis profesinių žinių. Specialistė pabrėžia, kad kuriant kvalifikacijos kėlimo galimybes irgi nereikėtų pamiršti personalizacijos.

„Reikia suprasti, kad kiekvienam geriausias mokymosi būdas yra vis kitoks. Vienas kolega labiau norės vykti į konferenciją, o kitas – dalyvauti kursuose. Mes stengiamės turėti kuo platesnį spektrą galimybių semtis žinių – organizuojame Kilo lyderystės akademiją, skatiname vykti į renginius tiek Europoje, tiek JAV. Svarbu paminėti ir „Kilo akademiją“, kurioje tiek išoriniai, tiek vidiniai talentai gali kelti savo kvalifikaciją“, – aiškina I.Bernotaitė.

Žmogiškųjų išteklių vadovė pabrėžia, kad įmonė itin daug dėmesio skiria vidinių mokymų galimybėms. Pavyzdžiui, organizuoja mentorystės programą, kurios metu kolegos ne tik semiasi žinių vieni iš kitų, bet ir turi progą geriau susipažinti, tad tai irgi padeda kurti atvirą įmonės kultūrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis