„Kilo Health“ tęsia investicijas: krepšelį papildė vokiečių kurtas produktas

Sveikatos ir sveikatingumo technologijų produktus kuriantis ir į juos investuojantis startuolis „Kilo Health“ toliau didina savo valdomų produktų portfelį. Lietuvių kompanija perima vokiečių sukurtos inovatyvios sveikatingumo aerobikos (angl. fitness) žaidimų programėlės „Tuby“ valdymą, rašoma „Kilo Health“ pranešime spaudai.
„Kilo Health“ biuras
„Kilo Health“ biuras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Sveikatingumo technologijų rinka yra ypač konkurencinga ir imli naujovėms. Tikime šio produkto potencialu ir išskirtinumu, nes jis ne tik atneša papildytos realybės sprendimą sportui namuose, bet ir naudodamas žaidybinius elementus didina motyvaciją neapleisti treniruočių“, – teigia Žygimantas Surintas, „Kilo Health“ vadovas.

Pasak jo, perėmus visišką „Tuby“ valdymą, „Kilo Health“ įgyvendins savo strateginį tikslą – plėsti sveikatingumo produktų pasiūlą vartotojams iš viso pasaulio.

Ši mobilioji programėlė iš pradžių sparčiai išpopuliarėjo socialiniuose tinkluose, kur ją ir pastebėjo „Kilo Health“. Įvertinus produkto potencialą, technologinio sprendimo kompleksiškumą, sveikatos technologijų startuolių akseleratorius „Kilo Health“ į jį pirmą kartą investavo 2023 metais. Po šios investicijos „Tuby“ sugeneravo pirmąjį milijoną eurų pajamų per mažiau nei metus.

Amerikoje, Australijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Kanadoje šiuo metu populiari programėlė turi daugiau nei 30 tūkst. vartotojų. Išbandę šį produktą, daugiau nei pusė vartotojų prasitęsia prenumeratą.

„Tuby“ siūlo asmeninius sveikatingumo aerobikos žaidimus pradedantiesiems ir pažengusiems. Vartotojai gali rinktis iš daugiau nei 68 kūno rengybos žaidimų, kuriuose gali dalyvauti tiek vienas, tiek keli žaidėjai. Dirbtinis intelektas žaidime realiai atliekamus kūno judesius paverčia žaidimo valdikliais.

„Rinkoje šiuo metu daug įvairių sprendimų, kurie padeda skirtingo fizinio aktyvumo žmonėms siekti savo asmeninių fizinių ir geresnės savijautos tikslų, tačiau daugelis jų yra pernelyg sudėtingi naudoti, todėl vartotojų motyvacija greitai nuslopsta. „Tuby“ sukurtas taip, kad būtų galima ne tik pasiekti savo išsikeltus tikslus, bet per ypač žaismingą patirtį gauti teigiamų emocijų, kurios užtikrintų dar geresnę savijautą“, – savo vizija vystant šį sprendimą dalinasi „Kilo Health” skaitmeninių produktų kategorijos vadovė Viktorija Jokantaitė-Kutkė.

Jos teigimu, žinant, kad bet kokį iššūkį daugeliui žmonių pasiekti yra sunkiau vieniems, ši programėlė siūlo galimybę tai daryti kartu su kitais – ar tai būtų draugas, partneris, sutuoktinis, tėvai, kolegos, – taip kartu sustiprinant ir bendruomeniškumo jausmą.

„Kilo Health“ investiciniame krepšelyje taip pat yra ir kiti potencialo turintys startuoliai, tarp kurių „Moerie“, „Fleming“, „Pulsetto“ ir „Greatness“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis