Kitaip negu išmanieji „Apple“ ir kitų gamintojų laikrodžiai, laikrodis „Swatch Bellamy“ nesijungia su išmaniuoju telefonu ir neturi ryšio su internetu, tačiau jame įrengtas į mokėjimo kortelių lustus panašus bevielio ryšio lustas.
Laikrodis, kuriuo Kinijoje bus pradėta prekiauti kitų metų sausį, kainuos 580 juanių (91 JAV dolerį). Kitose rinkose šis laikrodis atsiras vėliau.
Kad mokėjimo sistema pradėtų veikti, „Swatch“ užmezgė partnerystę su „China UnionPay“, didžiausia šalyje mokėjimų apdorojimo įmone, ir valstybiniu banku „Bank of Communication“.
Paklaustas, kodėl Šveicarijos įmonė naujovę pristato Kinijoje, o ne Šveicarijoje, „Swatch“ generalinis direktorius Nickas Hayekas atsakė, kad „žinant Šveicarijos bankus, naujai technologijai įdiegti gali prireikti mėnesių, o gal ir metų, ir ne vienų“.
Mobiliųjų mokėjimų suma Kinijoje 2014 metais pašoko 134 proc. iki 3,6 trln. JAV dolerių.