Tokie veiksmai esą susiję su Lietuvos ir Kinijos diplomatiniu konfliktu dėl Taivaniečių atstovybės Vilniuje.
„Continental Automotive Lithuania“ atstovė Ieva Koncevičiūtė sako šią informaciją sužinojusi iš spaudos ir jos nekomentuojanti.
„Politinių klausimų bendrai korporacijos lygiu nekomentuojame“, – BNS sakė I.Koncevičiūtė.
15min penktadienį rašė, kad šiuo metu vis labiau nerimą kelianti tendencija – Kinijos spaudimas per Europos partnerius. Nors pirmieji apie tai prabilo tekstilininkai, Lietuvoje veikiantys automobilių dalių gamintojai taip pat nuogąstauja, kad arba gali prarasti didžiųjų automobilių koncernų užsakymus, arba teks kelti gamybą iš Lietuvos.
Kiniją pykdo Lietuvos sprendimas leisti Taivaniečių atstovybei veikti pavadinime naudojant salos vardą, nes Pekinas tame įžvelgia Taivano mėginimus veikti kaip nepriklausomai valstybei.
Kinija rudenį sustabdė krovininius traukinius į Lietuvą, maisto eksporto leidimų išdavimą, sumažino Lietuvos įmonėms kredito limitus ir pakėlė kainas, be to, neseniai išbraukė Lietuvą iš muitinės sistemų.
Viena didžiausių investuotojų Lietuvoje „Continental“ veiklą Kauno rajone pradėjo 2019 metų pabaigoje. Bendrovės gamykla buvo didžiausia investicija per 20 metų į gamybos sektorių Lietuvoje.
Šiemet balandį bendrovė Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) pradėjo antros daugiau nei 90 mln. eurų vertės gamyklos statybas, kurias planuoja baigti kitų metų pavasarį. Bendros „Continental“ investicijos Kaune sieks apie 185 mln. eurų.
„Continental“ gamykloje gaminamos automobilių durų ir sėdynių kontrolės elementai, išmanios automatinės langų užtamsinimo sistemos, greičio palaikymo sensoriai bei priekiniai radarai automatinio stabdymo funkcijai.