„McDonald's“, šiuo metu Kinijoje valdanti apie 2,2 tūkst. restoranų, per kitus penkerius metus kartu su partneriu ketina šalyje atidaryti 1,3 tūkst. naujų restoranų.
Įmonė tikisi, kad Kinijos gyventojų skaičiaus didėjimas ir besitęsiantis urbanizacijos procesas, net ir ūkio plėtros lėtėjimo sąlygomis, ir toliau rems jos pardavimus, interviu verslo dienraščiui pareiškė „McDonald's“ vadovas Steve‘as Easterbrookas.
Jis viliasi, kad Kinija taps antra pagal dydį „McDonald's“ rinka. Šiuo metu ši šalis tarp didžiausių įmonės rinkų užima trečią vietą, nusileisdama tik JAV ir Japonijai.
Panašių į „McDonald's“ planų dėl Kinijos turi ir keletas kitų tarptautinių įmonių. Pavyzdžiui, JAV kavinių tinklas „Starbucks“ pranešė ketinantis per penkerius metus Kinijoje kasmet atidaryti po 500 kavinių, o sporto prekių gamintoja „Adidas“ per tą patį laikotarpį Kinijoje ketina atidaryti 3 tūkst. parduotuvių.