Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinijos e. prekybos platformoje atsiras Lietuvos gamintojų paviljonas

Lietuvos gamintojai galės pardavinėti produkciją Kinijos rinkoje vienoje didžiausių Kinijos tarptautinės elektroninės prekybos platformų kaola.com.
Virginijus Sinkevičius
Virginijus Sinkevičius / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.
Temos: 2 Kinija Verslas

Ekonomikos ir inovacijų ministro Virginijaus Sinkevičiaus vizito Kinijoje metu buvo pasirašytas ketinimų protokolas šioje platformoje įkurti elektroninį lietuviškų prekių paviljoną, pranešė ministerija.

„Prognozuojama, kad per ateinančius kelerius metus daugiau kaip ketvirtadalį visos Kinijoje parduodamos produkcijos nupirks elektroninių parduotuvių klientai, todėl norintis įsitvirtinti šioje rinkoje Lietuvos verslas privalo įžengti į Kinijos elektroninės prekybos erdvę“, –pranešime sakė V.Sinkevičius.

Kaola.com – daugiau kaip 30 mln. registruotų vartotojų turinti elektroninės prekybos platforma, padedanti parduoti užsienio šalių produkciją Kinijoje. Ji sudaro galimybę pardavėjams pristatyti savo produktus daugelyje Kinijos internetinių forumų, portalų ir rinkodaros kanalų.

2018 metų pirmojo ketvirčio duomenimis, kaola.com užėmė 26 proc. Kinijos elektroninės prekybos platformų rinkos. Tarpvalstybiniai elektroninės prekybos pirkimai sudaro 48 proc. visų Kinijos elektroninės prekybos pirkimų.

Prognozuojama, kad kiekvienas Kinijos skaitmeninis pirkėjas šiais metais išleis vidutiniškai 420 eurų, o bendras tarpvalstybinių elektroninės prekybos pirkėjų skaičius Kinijoje pasieks 740 mln. ribą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos