Skirtingai nuo ankstesnių „Baidu“ autonominio vairavimo demonstracijų Pekine, tai buvo pirmas kartas, kai prie transporto priemonės vairo nesėdėjo vairuotojas.
Vietoj to, saugumą turėjęs darbuotojas buvo įsitaisęs ant priekinės keleivio sėdynės, kad galėtų įsikišti kilus avarinei situacijai.
Maždaug 3 kvadratinių kilometrų plote vienu metu važinės iki 10 „Apollo“ robotaksi automobiliai, kurie keleivius pasiims ir išleis aštuoniose stotelėse Šougango parke vakarų Pekine. Kelionės kaina sieks 30 juanių (4,60 JAV dolerio), o paslauga galės naudotis 18–60 metų keleiviai.
Parkas yra buvusi geležies ir plieno gamyklų vieta, kuri buvo pertvarkyta į lankytiną objektą ir kurs bus viena iš 2022 metų Pekino žiemos olimpinių žaidynių vietų. Nors transporto srautai čia nėra dideli, antrąją Kinijos tarptautinės darbo dienos švenčių dieną parke buvo pastebėtas lankytojų srautas.
Automatiniai taksi automobiliai ne kartą buvo priversti stabtelėti, kai jų kelyje pasitaikė žioplinėtojai ar smalsuoliai, norėję padaryti nuotraukų.
Kelly Wang ir jos vyras, dirbantys dirbtinio intelekto pramonėje, teigė, kad važiavimo patirtis buvo sklandi.
„Aš rekomenduočiau žmonėms tai patirti. Tai stiprus technologijų pojūtis, nes vairuotojo vietoje niekas nėra“, – kalbėjo paslauga pasinaudojusi K. Wang. Jos vyras net prakalbo apie galimybę įsigyti tokį automobilį savo namų ūkiui.
Keleiviai gali užsisakyti paslaugą per programą „Apollo Go“. Atvažiavus taksi, keleivių tapatybė prieš įlipant patikrinama. Taksi pajuda tik po to, kai keleiviai užsisega saugos diržus.
Paieškos sistemomis garsėjanti „Baidu“ nuo praėjusių metų autonominį vairavimą išbandė atvirame kelyje. Per jos „Apollo Go“ robotinio taksi paslaugą trijuose Kinijos miestuose buvo pervežta daugiau nei 210 tūkst. keleivių, o per ateinančius trejus metus siekiama paslaugos geografiją išplėsti iki 30 miestų, sakoma bendrovės pranešime spaudai.