Kinijos reguliavimo institucijos įspėjo šalies technologijų milžines laikytis reikalavimų

Kinijos reguliavimo institucijos įspėjo 34-ias technologijų milžines, įskaitant „Baidu“ ir „Tencent“, „panaikinti“ visas antikonkurencines priemones, sakoma antradienį paskelbtame pranešime, praėjus kelioms dienoms, kai elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ gavo beveik 2,8 mlrd. JAV dolerių baudą už piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi rinkoje.
„TikTok“
„TikTok“ / 123RF.com nuotr.

Šis žingsnis rodo, kad Pekinas dar toli gražu neketina sušvelninti didžiųjų technologijų įmonių kontrolės, o reguliavimo institucijos perspėja, kad jos ir toliau naikins monopolines praktikas, nurodydamos interneto bendrovėms „pasimokyti iš „Alibaba“ atvejo“.

Tarp reguliuotojų iškviestų įmonių atstovų buvo interneto milžinių „Baidu“, „Tencent“ ir „TikTok“ savininkės „ByteDance“ atstovai.

Pasak pareiškimo, 34-ioms įmonėms buvo suteiktas mėnuo „visiškai panaikinti trūkumus“ ir ištaisyti bet kokią „konkurencijai kenkiančią“ praktiką.

Nesąžininga konkurencija „trukdo naujovėms ir plėtrai bei kenkia operatorių ir vartotojų interesams“, sakoma pranešime, kuriame nurodoma įmonėms teikti „pirmenybę nacionaliniams interesams“.

„Bloomberg Intelligence“ vyresnysis analitikas Vey-Sernas Lingas teigė, kad šis žingsnis yra „teigiamas, nes [reguliavimo institucijos] platformoms suteikė mėnesį laiko peržiūrėti savo praktiką, o ne apipylė jas baudomis be įspėjimo“.

„Reguliuotojai naudoja „Alibaba“ kaip pavyzdį, kad atgrasytų kitas pramonės veikėjas nuo netinkamo elgesio“, – pridūrė analitikas

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ po kelis mėnesius trukusio tyrimo šeštadienį buvo nubausta 2,78 mlrd. JAV dolerių bauda, pripažinta kalta piktnaudžiavimu šios bendrovės dominuojama padėtimi rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis