Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinijos „Weibo“ planuoja Honkongo biržoje pritraukti 547 mln. JAV dolerių

JAV biržoje kotiruojama Kinijos mikrotinklaraščių platforma „Weibo“ planuoja surinkti iki 547 mln. JAV dolerių Honkongo vertybinių popierių biržoje, rodo biržos operatorei pateikti dokumentai, tapdama dar viena kinų technologijų bendrove, „persikelsiančia“ arčiau namų stiprėjant įtampai Kinijos ir JAV santykiuose.
„Weibo“
„Weibo“ / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.
Temos: 2 Kinija Verslas

Kelios į JAV biržų sąrašus įtrauktos Kinijos technologijų įmonės, tokios kaip „Alibaba“, per pastaruosius dvejus metus Honkonge surengė pirminius viešus akcijų siūlymus, Jungtinėms Valstijoms sugriežtinus Kinijos įmonių kontrolę.

Įtraukimas į Honkongo biržos dalyvių sąrašus yra vertinamas kaip apsidraudimas nuo rizikos būti pašalintam iš JAV biržų bei būdas pasiekti investuotojų bazę arčiau namų rinkų.

Kinija taip pat skatina savo didžiąsias technologijų įmones prekiauti akcijomis Honkongo arba Šanchajaus biržose.

Pirmadienį „Nasdaq“ listinguojama „Weibo“ – kiniškasis „Twitter“ variantas – pranešė planuojanti išplatinti 11 mln. akcijų po 388 Honkongo dolerių (49,75 JAV dolerių) už vieną akciją.

Prekyba akcijomis turėtų prasidėti gruodžio 8 dieną.

2009 metais startavusi „Weibo“, kuri yra viena iš pirmųjų socialinės žiniasklaidos platformų Kinijoje, birželio mėnesį turėjo 566 mln. aktyvių vartotojų, teigiama pareiškime.

Biržoje „Nasdaq“ bendrovės akcijomis prekiaujama nuo 2014-ųjų.

„Weibo“ yra viena iš plačiausiai naudojamų socialinės žiniasklaidos platformų Kinijoje, kur neleidžiamos tokie tarptautiniai socialiniai tinklai kaip „Facebook“.

Bendrovės teigimu, ji planuoja panaudoti lėšas, surinktas Honkonge, vartotojų bazei plėsti, taip pat moksliniams tyrimams bei plėtrai.

Visgi ji įspėjo, kad „gali keistis įstatymai ir teisės aktai, susiję su reguliavimo klausimais, įmonės valdymu ir viešai atskleidžiama informacija“, dėl kurių gali didėti tiek sąnaudos, tiek reikalavimų nesilaikymo rizika.

Pastaraisiais mėnesiais Kinijos reguliuotojai ėmė taikyti plataus masto apribojimus technologijų įmonėms, tokioms kaip „Alibaba“, „Tencent“ ir „Meituan“, siekdamos apkarpyti sparnus didžiosioms interneto įmonėms, kurios turi didelę įtaką vartotojų kasdieniam gyvenimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai