Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kitais metais H&M parduotuvė atsidarys „Oze“

Švedijos drabužių tinklo „Hennes & Mauritz“ („H&M“) asortimentą pamėgę Lietuvos pirkėjai jau ateinančiais metais šio prekės ženklo gaminių galės įsigyti ir prekybos ir pramogų centre „Ozas“.
„H&M“ logotipas
„H&M“ logotipas / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 H&M „Ozas“

Plėtrą Baltijos šalyse nuo Latvijos pradėjęs tinklas, tikima, pritrauks paties įvairiausio amžiaus ir skonio centro lankytojus, teigia „Ozo“ atstovai.

„2009  metais Vilniuje atidarytas prekybos centras jau turi gana platų nuolatinių pirkėjų ratą – poreikių įvairovę stengiamės patenkinti kviesdami bendradarbiauti tiek prabangių ir solidesnių, tiek populiarių, jaunesniam centro lankytojui patrauklių prekės ženklų atstovus. „H&M“ tinklo, kurio koncepcija – pasiūlyti madingų ir kokybiškų drabužių bei aksesuarų už patrauklią kainą, parduotuvė tikrai pritrauks tai vertinančiuosius“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.

Ji priduria, kad tendencija, kai iki šiol tik užsienyje ar internetu buvę prieinami prekių ženklai  atkeliauja į Lietuvos prekybos centrus, vertinama pirkėjų. „Net jei rūbą ar aksesuarą galima apžiūrėti internetiniame kataloge, pasimatuoti daiktą „gyvai“ ir įsigyti būtent jį mes vis dar mėgstame labiau“, – pastebi I.Navickaitė.

Prekybos ir pramogų centrą „Ozas“ valdo bendrovė „ECE Projektmanagement Vilnius“. Ji priklauso prekybos centrų valdytojai ECE, valdančiai 132 prekybos centrus visame pasaulyje, kurie užima 4,2 mln. kv. metrų prekybinį plotą. Metinė nuomininkų apyvarta ECE valdomuose centruose siekia 15,3 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos