Dėmesys inovacijoms
Sėkmingai veikianti klaipėdiečių įmonė „Geralda“ rinką stebina siūlydama netradicinius žvakių gaminius. Pastaruosius keletą metų bendrovė atlieka bandymus ir plėtoja naują, aplinkai draugišką produktų liniją, kuri, įmonės direktoriaus Gintauto Igario teigimu, turėtų nustebinti net visko mačiusius vartotojus, mat rinkoje analogiškų prekių kol kas nėra.
Įmonė žvakių kūrimo procese itin didelį dėmesį skiria inovacijoms: „Siekiame taikyti naujausias technologijas, kad produktų kūrimo procesas būtų efektyvus. Tikime, kad plėtodami inovatyvias technologijas teikiame pridėtinę vertę vartotojui ir verslo partneriams, tad plaktuku atliekamų darbų mūsų fabrike nebėra. Dėmesys skiriamas tik aukštosioms technologijoms“, – pasakoja G. Igaris.
Tikslas – eksportas
Šiandien įmonė eksportuoja apie 30 proc. savo produkcijos, tačiau tikisi, jog ateityje tarptautinių užsakovų sąrašas plėsis: „Pastaraisiais metais pasinaudodami ES investicijų priemonėmis įgyvendinome net kelis projektus, skirtus įmonės plėtrai ir naujų produktų kūrimui, tad greitu metu turėtume ženkliai išplėsti savo produkcijos tiekimą į kitas šalis“, – dalijasi bendrovės direktorius.
Šiuo metu įmonė daugiausiai savo gaminamos produkcijos eksportuoja į Skandinavijos šalis, Rusiją, Latviją, Lenkiją, Vokietiją, Olandiją, Jungtinę Karalystę ir kt.
Didžiausią dėmesį įmonė skiria dviem Šiaurės valstybėms: Danijai ir Švedijai. Šį sprendimą lėmė palanki infrastruktūra – prie Klaipėdos įsikūrusiai įmonei patogu naudojantis jūrų uostu tiekti produktus užjūryje gyvenantiems vartotojams.
Į sėkmės olimpą užkopti padėjo darbuotojai
Anot G. Igario eksportuojant produkciją reikia atsižvelgti į skirtingus vartotojų poreikius užsienio valstybėse. Rinkos ypatumai skiriasi net tame pačiame Šiaurės šalių regione, tad svarbu įsiklausyti į grįžtamąjį ryšį ir atitinkamai prisitaikyti prie tos valstybės vartotojų įpročių.
„Didžioji mūsų eksportuojamos produkcijos dalis iškeliauja į Skandinavijos šalis, kurios tik iš pirmo žvilgsnio atrodo turinčios panašų pirkėjo profilį. Visgi, eksportuojant produkciją matyti, kad, pavyzdžiui, švedai naudoja labai daug lauko žvakių, kurių danai beveik nenaudoja. Turime išmanyti kiekvieno regiono rinkodaros principus“, – rinkos ypatumais dalijasi įmonės vadovas.
Sprendimą eksportuoti produkciją įmonės vadovas priėmė dėl sąlyginai mažos vietinės rinkos bei ženklaus sezoniškumo. Įsikūrę prie Klaipėdos žvakių gamintojai neabejojo – tai yra postūmis ne tik gaminti, bet ir eksportuoti: „Pats miestas tarsi kužda atsakymą, kad tai – viena tinkamiausia vietų gaminti ir prekiauti. Aplinkui įsikūrę daug įmonių, žinomų visame pasaulyje“.
Įmonės vadovas džiaugiasi, jog itin mažame miestelyje jam pavyko suburti lojalų ir darbštų kolektyvą, kuris padeda įgyvendinti iššūkių kupinas „Geralda“ strategijas: „Stebuklingos durys pačios neatsidaro, jas atrakinome drauge su visu kolektyvu – žmonės yra svarbiausia ir reikšmingiausia mūsų sėkmingos veiklos sąlyga“, – sako G. Igaris.
Informacija parengta bendradarbiaujant su Ūkio ministerija, jos skelbimas finansuojamas ES lėšomis.
Siūlykite savo produktus / paslaugas užsienio rinkoms!Nežinote nuo ko pradėti? Pasikonsultuokite! Aukštos kokybės konsultacijoms eksporto ir įmonių tarptautinio bendradarbiavimo klausimais – priemonė EXPO KONSULTANTAS LT. Įmonės jau gali teikti paraiškas dėl kompensacijų už konsultacijas išmokėjimo (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir INVEGA svetainėse). |
Finansavimas planuojamų eksportuoti produktų sertifikavimui, įskaitant reikalingus bandymus ir tyrimus – priemonė EXPO SERTIFIKATAS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse). |
Finansavimas produkcijos pristatymui užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose – priemonė NAUJOS GALIMYBĖS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse). |
Finansavimas įmonių grupių (klasterių) veikloms, nukreiptoms į naujų eksporto rinkų paiešką (konsultacinėms, įskaitant ekspertines, paslaugoms, narystei tarptautiniuose tinkluose, rinkodaros priemonių, skirtų įsiliejimui į tarptautinius tinklus rengimui ir kitoms išlaidoms) – priemonė VERSLO KLASTERIS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse). |