„Viešbučiai yra įsikūrę prie vienintelio Lietuvoje pakeliamo, vadinamojo „grandininio“ tilto, todėl jie traukia ne tik miestiečių, bet ir turistų dėmesį. Šiemet atnaujinome jų fasadus, taip pat investavome į kambarių renovaciją. Džiaugiamės, galėdami vėl atverti duris ir pasitikti svečius atsinaujinę“, – sako A. Vainoraitė.
Akį traukiančios architektūros „Old Mill Hotel“ pastatas mena 18 amžių. Kadaise jame buvo sandėliuojami iš Kinijos atgabenti ryžiai. Manoma, kad dėl šios priežasties pastatas ir buvo pavadintas Ryžių malūnu.
Tiesa, per Antrąjį pasaulinį karą pastatas nukentėjo ir iš 6 aukštų liko tik vieno aukšto mūriniai fragmentai. 2008 metais senasis malūnas buvo atstatytas, jam grąžinta autentiška to meto stilistika. Pastate įsikūręs viešbutis tapo tikru Klaipėdos miesto simboliu.
„Tokio masto renovacija – pirmoji nuo atidarymo. Nors karantinas sutrikdė įprastą viešbučių darbą, tačiau tuo pačiu gavome laiko atnaujinimo darbams. Nuo šios savaitės jau laukiame svečių atnaujinę ne tik viešbučio išorę, bet ir suremontavę visus 32 kambarius“, – džiaugiasi A. Vainoraitė.
Taikosi prie pokyčių
Atnaujinimai padaryti ir šalia stovinčiame „Old Mill Conference“ viešbutyje. Šiame etape buvo atnaujintas fasadas, o vietoje vienos iš konferencijų salių įrengti 6 visiškai nauji kambariai.
„Konferencijų organizavimo poreikis mažėja, todėl nusprendėme investuoti į naujus kambarius. Jie buvo numatyti pradiniame viešbučio projekte, todėl, galima sakyti, grįžome prie pirminės koncepcijos“, – paaiškina direktorė.
Dar viena naujovė „Old Mill Conference“ viešbutyje – jis bus pritaikytas veikti savitarnos modeliu. Pasak A. Vainoraitės, bekontakčio naudojimosi viešbučio paslaugomis poreikis didėja ne tik dėl karantino. Pastebima, kad jo metu žmonės įprato aktyviau naudotis technologijomis tiek kasdieniame gyvenime, tiek užsakant paslaugas.
„Stengiamės žengti koja kojon su klientais, atsižvelgiame į jų poreikius. Mums svarbu, kad svečiams būtų patogu naudotis tiek viešbučių infrastruktūra, tiek jų teikiamomis paslaugomis. Todėl net ir, pavyzdžiui, derinant dizainus, buvo atliktos apklausos įvairiose platformose. Norėjome sužinoti potencialių klientų nuomonę apie būsimas viešbučių vizijas ir ar jos sutampa su mūsų pasirinktomis“, – sako A. Vainoraitė.
Viešbučių direktorė laukia pirmųjų klientų ir tikisi, kad švelnėjant karantinui vienas iš labiausiai nukentėjusių turizmo sektorių atsigaus, o išmoktos pamokos padės dirbti dar efektyviau.