„Metų pradžioje įžvelgėme tendenciją, jog augs generalinių krovinių segmento srautai ir tai pasitvirtino, išlaikėme augimą visus devynis šių metų mėnesius. Todėl bendrai žvelgiant į kitus krovos rodiklius, kurie menko minimaliai, džiaugiamės pasiektais rezultatais”, – sakė Klaipėdos konteinerių terminalo, UAB generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Nuo metų pradžios konteinerių krova terminale sumažėjo 5 proc. ir siekė 311 tūkst. TEU, o Ro – Ro apimtys siekė 484 tūkst. tonų, t.y. 11 proc. mažiau lyginant su tuo pačiu 2021 m. laikotarpiu.
Pasak V.Šileikos, krovos apimtims vis dar daro įtaką Rusijos invazijos į Ukrainą pasekmės – įvestos tarptautinės sankcijos, nes tai labiausiai paveikė krovinių konteineriuose gabenimą. Nepaisant krovinių srautų apimčių mažėjimo, darbuotojų skaičius organizacijoje auga ir šiuo metu siekia 260. Žvelgiant į perspektyvą įmonės komanda nuolat ieško sprendimų bei alternatyvų, kaip užtikrinti naujų krovinių pritraukimą ir sklandžią terminalo veiklą.
KKT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones. Bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 7,5 mln. tonų krovinių per metus.