Pasak „Klaipėdos naftos“ vadovo Dariaus Šilenskio, bendrovė planuoja atlikti rinkos analizę, įvertinti Europos SGD terminalų ilgalaikių ir trumpalaikių pajėgumų paskirstymą ir kainodarą bei rasti Klaipėdos terminalui tinkamiausią modelį.
„Pradėjus veikti „Balticconector“ jungčiai tarp Estijos ir Suomijos ir toliau plečiantis gamtinių dujų perdavimo sistemai regione, manome, kad tai dar labiau paskatins rinkos dalyvių susidomėjimą būtent ilgalaikiu SGD terminalo pajėgumų paskirstymu“, – sakė D.Šilenskis.
Dabar terminalo išlaidos daugiausiai padengiamos per papildomą saugumo dedamąją – ji yra dujų perdavimo kainos dalis. Toks modelis padengia tik dalį visų prognozuojamų SGD terminalo išlaidų.
„Sieksime įvertinti metodikos keitimo galimybes, kuri galėtų prisidėti prie saugumo dedamosios dujų vartotojams mažinimo“, – pranešime teigė „Klaipėdos naftos“ vadovas.
Studijos rengėjus planuojama pasirinkti iki kitų metų sausio, o ją parengti iki kitų metų vasaros.