Bus ieškoma prekės ženklo koncepcijos, logotipo, stiliaus knygos ir pristatymo vaizdo klipo kūrėjų, taip pat prekės ženklo stiliaus pritaikymo dizainerių.
„Klaipėdos uostą šiai dienai atspindintis ženklas buvo sukurtas daugiau nei prieš trisdešimt metų, įkūrus uosto direkciją. Per tą laiką iš esmės nebuvo keisti jo grafiniai elementai“, – BNS komentavo direkcija.
„Manome, kad atėjo laikas atsinaujinti. Norime, kad naujas uostą atspindintis prekės ženklas būtų modernus, šiuolaikiškas ir atspindėtų kryptį, kuria einame tapę akcine bendrove“, – nurodė ji.
Anot uosto direkcijos, pertvarkius įmonę jos funkcijos išliko tokios pat, tačiau dabar ji gali užsiimti įvairia komercine veikla, o naujas vizualinis identitetas bus kuriamas stiprinant uosto įvaizdį užsienio rinkose ir Lietuvoje, plečiant komercines paslaugas ir veiklos geografiją.
Konkurso laimėtojai turės pristatyti tris galimas prekės ženklo identiteto kūrybinės idėjos alternatyvas, iš kurių direkcija išsirinks tinkamiausią.