Viešojo pirkimo ataskaitoje nurodoma, kad uosto direkcija praėjusią savaitę atmetė bendrovių „Borta“ ir „Latvijas tilti“ konsorciumo bei Latvijos BMGS kartu su „Hidrostatyba“ pasiūlymus. Pirmasis darbus siūlė atlikti už 29,706 mln. eurų, antrasis – už 27,996 mln. eurų.
Konkurso nugalėtojas turėtų rekonstruoti krantines, nutiesti geležinkelį, iškasti dokų duobę ir įrengti naują dokų inkaravimo sistemą.
BMGS ir „Hidrostatyba“ neseniai pasirašė 14,837 mln. eurų vertės sutartį su Klaipėdos uostu dėl VLG naudojamų kitų dviejų krantinių rekonstrukcijos. Malkų įlankos, kur VLG į plėtrą numačiusi investuoti apie 100 mln. eurų, krantines ketinama pritaikyti 14,5 metro gyliui.
Klaipėdos uostas per artimiausius 3-4 metus į pietinėje dalyje esančią Malkų įlanką ketina investuoti apie 150-180 mln. eurų. Uosto vadovai skelbia, kad iki 14,5 metro išgilintas kanalas leis pagerinti bendrovių konkurencingumą. Gilinimo darbus tikimasi baigti iki 2018 metų pabaigos.