Uosto teigimu, antrojo etapo darbai turėtų prasidėti iki rugsėjo, o juos baigti numatoma iki 2020 metų birželio.
Anot uosto atstovės Dovilės Ringis, išgilinus įlankos akvatoriją, šioje Klaipėdos uosto dalyje veikiančios įmonės turės geresnes sąlygas toliau vystyti plėtros projektus.
„Bus pagerintos jūrų transporto eismo sąlygos Malkų įlankoje (bendro naudojimo laivybos akvatorijoje), padidintas laivybos saugumas, į Malkų įlankoje esančius terminalus bus galima saugiai priimti Post Panamax tipo laivus, todėl išaugs terminalų pajėgumas, gerės uosto konkurencingumas ir patrauklumas“, – BNS komentare teigė ji.
Bendrovė trečiadienį paskelbė būsimo konkurso sąlygas, o konkursą ketina paskelbti iki birželio 6 dienos.
Pirmo etapo gilinimo darbus už 15,63 mln. eurų atlieka Olandijos įmonė „Van Oord“ – juos planuojama baigti iki birželio pabaigos. Įmonė taip pat gilino ir platino laivybos kanalą nuo Danės upės žiočių iki Malkų įlankos, bei suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo akvatoriją.
Visam Malkų įlankos gilinimo ir aplinkosaugos priemonių įrengimo projektui skirta 57 mln. eurų ES sanglaudos fondo lėšų.
Malkų įlankoje veikia bendrovės Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT), „Klasco“, Malkų įlankos terminalas, Vakarų laivų gamykla (VLG) ir jos antrinė įmonė „Vakarų krova“.