„Uostas be laivų neįsivaizduojamas, tačiau be geležinkelių su vagonais ir autotransporto taip pat būtų mažai ko vertas. Visoms šioms transporto priemonėms, kurios viena kitą sutinka uoste, šiandien ne tik keliamas uždavinys didinti pervežimus pagal augančius krovinių apyvartos poreikius, tačiau ir ženkliai mažinti poveikį aplinkai. Mūsų veiklos partneris „Vlantana“ žengė tvirtą žingsnį šio uždavinio išsprendimo kryptimi, papildydamas savo transporto priemonių parką suskystintomis gamtinėmis dujomis varomais vilkikais, taip prisidėdamas prie žalesnės uosto ir visos transporto sistemos veiklos“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovai lankėsi UAB „Vlantana“ būstinėje, kur susitiko su įmonės vadovybe. Vienas pagrindinių aptartų klausimų – tvarumas. Uosto direkcijos atstovams pristatyta įmonės „Vlantana“ plėtros strategija žaliąja kryptimi, vykdoma plėtra krovinių sandėliavimo ir logistikos paslaugų srityse bei įmonės teritorijoje vykdomos pridėtinės vertės veiklos, tokios kaip transporto priemonių plovykla, kuri garantuoja, kad šalies keliais judėtų švarus autotransportas. Susitikimo metu taip pat diskutuota apie Klaipėdos uosto laivybos linijų ro-ro kroviniams plėtrą.
„Tvarumas, aplinką tausojantys sprendimai yra mūsų verslo vystymo prioritetinės sritys. Ilgalaikėje savo veiklos strategijoje atnaujinant autoparką ekologiniam aspektui skiriame itin daug dėmesio. Toks požiūris itin aktualus ne tik mums, bet ir mūsų klientams, kurių prekės gabenamos ekologiškiau, prisidedant prie taršos aplinkai mažinimo“, – teigia įmonės „Vlantana“ valdybos pirmininkas Vladas Stončius.
Klaipėdos valstybinis jūrų uostas – svarbiausias ir didžiausias šalies transporto mazgas, kuriame susijungia jūros, sausumos ir geležinkelio keliai iš rytų ir vakarų, tad ekologiškais degalais varomų transporto priemonių vaidmuo, uostui žengiant tvarumo kryptimi, itin svarbus.