„Gavome duomenis už tris šių metų ketvirčius. Tikėjomės, kad rugsėjo rezultatai leis pasiekti praėjusių metų lygį. Taip neįvyko, trūko visai nedaug – kokių 3-4 panamax tipo laivų ir vieno tanklaivio,“ – komentuodamas teigė uosto vadovas.
Per pirmus devynis šių metų mėnesius uoste krauta 1,1 proc. mažiau krovinių nei praėjusiais metais per tą patį laiką. Per tris metų ketvirčius perkrauta 34,5 mln. tonų krovinių.
Klaipėdos rodiklis, lyginant su kitais rytinės Baltijos pakrantės uostais, – geras. Šiame regione fiksuojamas beveik 9 proc. kritimas, palyginus su praėjusiais metais. Prasčiausi rezultatai – Ventspilyje, kur šiais metais perkrauta 41,9 proc. mažiau krovinių nei pernai, Rygoje – 26,4 proc., o Liepojoje – 11,8 proc. Gerus rezultatus demonstravo Talino uostas, kur matomas 8,8 proc. teigamas pokytis.
A.Latakas pažymėjo, kad Klaipėdoje ir toliau kraunami baltarusiški kroviniai. „Mes suprantame, kad Baltarusija kalba su Rusija. Forumuose gauname duomenų, kad Kaliningrado regionas pasiruošęs priimti lietuviškus krovinius, bet tai daugiau politiniame lygmenyje. Ekspertai tai vertina labai atsargiai“, – aiškino uosto vadovas.