Įmonės vadovybės sprendimu, „Klasco“ beveik 15 proc. mažinamas etatų skaičius – naikinamos 76 darbo vietos.
„Krovinių apimtys sumažėjo ketvirtadaliu, įmonė bando diversifikuoti veiklą, tačiau tam kuriamos kliūtys. Neturime kito pasirinkimo, kaip mažinti darbuotojų skaičių“, – sako „Klasco“ generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.
Įmonė inicijavo poveikio aplinkai vertinimą, kuriuo norėta nustatyti realią krovos taršą, numatyti jos mažinimo priemones, atsižvelgti į gyventojų lūkesčius. To, koreguojant veiklą ir taršos leidimo sąlygas, pastaruoju metu reikalauja Aplinkos apsaugos departamentas ir Aplinkos apsaugos agentūra. Atlikus tokį vertinimą bendrovei pavyktų greičiau pritraukti įvairesnių krovinių, atrasti naujų rinkų ir diversifikuoti veiklą. Klaipėdos miesto taryba poveikio aplinkai vertinimo rengimui nepritarė.
„Įmonė yra tapusi užburto rato įkaite. Vos gauname pasiūlymą krauti naujus krovinius, aplinkosaugininkai prašo tokios krovos poveikio aplinkai vertinimo, o miesto valdžia, remdamasi tų pačių aplinkosaugininkų išvadomis, tokio vertinimo atlikti neleidžia. Kreipėmės į Susisiekimo bei Aplinkos ministerijas dėl šios situacijos, tačiau kol kas jokių teigiamų žinių nėra“, – tikina V. Štumbergas.
Pasak įmonės vadovo, jei situacija artimiausiu metu nesikeis, gali tekti atleisti ir daugiau darbuotojų.
„Klasco“ yra didžiausia uosto bendrovė, veikianti jau daugiau nei 30 metų. Kasmet bendrovė sumoka apie 5 mln. eurų mokesčių į valstybės biudžetą, įmonėje dirba 560 darbuotojų.