„Norėdamas jiems paskambinti dar turi mokėti už skambutį. Ar taip nėra pažeidžiamos vartotojų teisės“, – klausė „Elektrum“ klientas.
Sprendimą priima tiekėjai
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė 15min teigė, kad visus ginčus, kylančius tarp vartotojo ir elektros paslaugų teikėjo, nagrinėja Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT), įskaitant ir ginčus dėl informacijos pateikimo.
O VERT Veiklos valdymo skyriaus vyr. specialistė Simona Stankė 15min aiškino, kad energetikos sektoriaus teisės aktuose nereglamentuojama, kad tiekėjai privalo vartotojams teikti informaciją nemokama skambučių linija.
„Dėl skambučių linijos apmokestinimo sprendimą priima patys tiekėjai. Vartotojai visuomet turi galimybę kreiptis į tiekėją raštu“, – paaiškino S.Stankė.
„Elektrum“ atstovė spaudai Milda Basijokienė 15min komentavo, kad skambučiai įmonės bendruoju klientų aptarnavimo telefonu yra apmokestinami pagal klientų mobiliojo ryšio operatoriaus tarifus.
„Apie tai informuojame savo internetiniame puslapyje, kontaktų skiltyje, šalia telefono numerio. Visame paslaugų sektoriuje tokia praktika yra gana dažna, taip klientus aptarnauja daugelis bendrovių. O jei mūsų klientai nori su mumis susiekti kitu, nemokamu būdu, tai gali padaryti elektroniniu paštu, taip pat per pokalbių langą mūsų internetinėje svetainėje arba per socialinius tinklus“, – antrino ji.
Pasak M.Basijokienės, į žinutes ir laiškus „Elektrum“ atstovai reaguoja operatyviai ir konsultuoja taip pat profesionaliai kaip ir telefonu.