Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kliento kaina – pakelis kukulių

Prekybos centras „Maxima“ prarado klientą, įmonės elektroninėje parduotuvėje kas mėnesį išleidžiantį apie 1000 Lt. Prarado, nes nesutiko pakeisti mėsiškų kukulių į vegetariškus.
Koldūnai
Vietoje kukulių su sūriu gavęs kukulių su mėsa, Janas prekybos tinkle „Maxima“ nieko nebeperka / Bernd Hutschenreuther nuotr.
„Tai yra principo reikalas. Aš nevalgau mėsos, esu vegetaras. Jiems panaši prekė buvo kukuliai su sūriu ir kukuliai su mėsa. Man tai kaip žemė ir dangus“, – pasakojo Janas.

Jis teigia kas mėnesį iš elektroninės „Maxima“ parduotuvės užsisakantis prekių už daugiau nei tūkstantį litų. Pastarąjį kartą be kukulių su sūriu jis pirko dar 7–8 maišus prekių, todėl, kai pasirašinėjo sąskaitą, nepastebėjo, kad jam atvežti kukuliai su mėsa.

„Kiekvieno pakelio juk apžiūrėti tiesiog neįmanoma“, – aiškino Janas.

Jiems panaši prekė buvo kukuliai su sūriu ir kukuliai su mėsa. Man tai kaip žemė ir dangus, – skundėsi „Maximos“ klientas.

„Maximos“ atstovė Olga Malaškevičienė 15min.lt sakė, kad kurjeris galėjo pakeisti prekę, tačiau Janas kreipėsi į parduotuvę pernelyg vėlai – tik po dviejų dienų nuo prekės pristatymo.

„Priimti gretai gendančių produktų praėjus kelioms dienoms negalime. Nemalonu dėl šios situacijos, nes visada stengiamės aptarnauti visus klientus tinkamai ir ieškome išeičių, kad pirkėjai būtų patenkinti“, – aiškino O.Malaškevičienė.

Jos teigimu, pasitaiko, kad  pageidaujamos  prekės parduotuvėje nėra. Tuomet parduotuvės darbuotojai parenka pakaitines prekes tiems klientams, kurie sutinka su tokia sąlyga.

„Šiuo atveju kukulių su sūrių parduotuvėje nebuvo, todėl darbuotojai parinko kukulius su mėsa. Prekių sąraše, kurį klientas pasirašė,  aiškiai išskirta, kad vietoje kukulių su sūrių parinktas mėsiškas produktas“, – sakė prekybos tinklo atstovė.

Tuo metu Janas teigia, kad jam pinigų nėra gaila, visgi liūdna, kad lojalumas „Maximai“ esą nieko nereiškia. Janas tikino, kad nuo šiol apsipirkinės kitame prekybos centre.

Pasirinkimas mažas

Janas, norėdamas nusipirkti daug produktų viename prekybos centre, bus priverstas pats važiuoti į parduotuvę. Mat platų prekių asortimentą galinčių pasiūlyti prekybos centrų nėra daug, o galinčių atvežti tas prekes į namus – vos vienas.

Egzistuoja ir kelios nedidelės elektroninės maisto prekių parduotuvės, tačiau Janui septynių prekių maišų jos, ko gero, nesugebėtų prikrauti.

Šiuo metu iš didžiųjų prekybos tinklų tik „Maxima“ turi elektroninę parduotuvę. Pirkėjams ji siūlo apie 16 tūkst. prekių.

Daugiausia, O.Malaškevičienės teigimu, elektroninėje parduotuvėje perka užsiėmusios mamos.

„Prekių užsisakinėja neregiai, kitokių negalių turintys žmonės. Labai daug teigiamų atsiliepimų sulaukiame iš vyresnio amžiaus klientų, kuriems yra patogu, kad pasirinktus produktus jiems pristato tiesiai namo“, – pasakojo prekybos tinklo atstovė.

Į internetą žvalgosi ir prekybos centras RIMI, tačiau kurti elektroninės parduotuvės kol kas neskuba. Raminta Stanaitytė–Česnulienė 15min.lt aiškino, kad RIMI svarsto, kaip užkariauti internetą. Tačiau ar tai bus elektroninė parduotuvė, kol kas nėra aišku.

Viena prekybos tinklo naujovių – terminalai, kiekvienam pateikiantys asmeninius pasiūlymus.  RIMI pagal tai, ką perka vartotojas, vėliau pasiūlo jam specialias akcijas – mėsos niekada nepirkęs žmogus nuolaidos mėsai negaus ir pan.

Pernai pabaigoje apie planus atidaryti elektroninę parduotuvę kalbėjo ir „Norfa“ atstovai. Parduotuvė kol kas dar neatidaryta.

Lemia įpročiai

Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdančiojo direktoriaus Lauryno Vilimo teigimu, Lietuvos gyventojai internetu dažniau perka ne būtiniausias prekes. Tuo metu maisto produktų gyventojai įsigyti važiuoja į prekybos centrus.

„Kasdienio vartojimo prekės turbūt ne veltui taip ir vadinamos. Mūsų rinka nėra didelė. Atstumai iki parduotuvių nėra dideli. Tai turbūt susiję ir su kultūra internetinio apsipirkimo Lietuvoje“, – kalbėjo L.Vilimas.

Jo teigimu, maisto produktus žmonės mėgsta apžiūrėti, patikrinti jų galiojimo laiką.

„Žmonės yra pratę apsilankyti parduotuvėje. Parduotuvių yra daug, atstumai nėra dideli, todėl internetinė prekyba daug populiaresnė ne pirmo būtinumo prekėmis“, – sakė L.Vilimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento