„Darbe jaučiu azartą ir laisvę – sprendžiu, ko reikia klientui, kokių paslaugų neužtikrina kiti tiekėjai ir kaip jam parduoti savo idėją. Tai reikalauja derybinių įgūdžių, drąsos pasitikti iššūkius ir pasitikėjimo savo sprendimais – šios savybės leido pasiekti aukščiausių rezultatų. Šiame darbe svarbu žinoti, kad pirmas „ne“ nereiškia pralaimėjimo. Tokie atvejai man net įdomesni – klientas dvejoja, o aš jam sugebu parodyti, kuo jam tai naudinga ir jis galiausiai priima mano pasiūlymą“, – tikina Odeta Dūdienė, „Tele2“ verslo klientų vadybininkė.
Į priekį veda tai, kad jautiesi svarbus
Pasak pašnekovės, į „Tele2“ ji atėjo netikėtai – studijuodama ieškojo darbo, kurį galėtų derinti su studijomis ir taip pradėjo savo karjerą pardavimuose. Kiek vėliau, dėl ypač gerų rezultatų, ji buvo pakviesta dirbti su naujų klientų pritraukimu. O. Dūdienė tikina, kad 10-ies metų lojalumą vienai įmonei lėmė „Tele2“ stabilumas, vertybės ir požiūris į darbuotoją bei klientus.
„Ilgą laiką dirbu toje pačioje įmonėje dėl kelių esminių elementų – galiu dirbti iš namų, jaučiu abipusę komunikaciją ir tai, kad mano lūkesčiai yra girdimi. Į priekį mane veda sveika konkurencija bei azartas – jei jauti aistrą, tai atsispindi ir atlyginime. Įmonės viduje veikia įvairūs paskatinimai: renginiai, apdovanojimai ir mokymai. Man bene svarbiausias momentas yra tai, kad „Tele2“ visi – nuo mažiausios grandies darbuotojų iki vadovų – yra svarbūs“, – apie savo pasirinkimą pasakoja ji.
Naujoje pozicijoje – laisvė kūrybai ir jokių šablonų
Pašnekovė pasakoja, kad įmonėje perėjo iš klientų išlaikymo specialistės pozicijos į verslo klientų aptarnavimo sritį – šį pokytį paskatino jos potencialą pastebėjęs vadovas. O.Dūdienės teigimu, patekus į visiškai naujai suformuotą komandą buvo baisu, kadangi teko išeiti iš komforto zonos ir persiorientuoti iš privačių į verslo klientus. Pasikeitė ir darbo tikslas – dabar klientus reikėjo ne išlaikyti, o pritraukti.
„Naujoje pozicijoje teko visiškai pakeisti pačią pokalbio struktūrą, gilintis į man nežinomą sritį. Prieš tai siekiau išlaikyti mūsų esamus klientus, o dabartinėje pozicijoje turiu klientą kviesti pasirinkti mus. Dirbant verslo segmente, turime laisvę teikti personalizuotus pasiūlymus, pasitelkti kūrybą ir rinktis, kaip norime dirbti patys, kadangi čia nėra jokių šablonų“, – darbo laisvę akcentuoja ji.
Klientų „ne“ paversti į „taip“
Anot jos, neretai darbuotojai išsigąsta skambučių, tačiau jos teigimu, skambučio atmosfera ir baigtis yra paties vadybininko rankose. O.Dūdienė per dieną atlieka apie 50 skambučių – įsigilina į kiekvieno kliento poreikius ir rengia jiems personalizuotus pasiūlymus. Pasak specialistės, rasti kelią į kliento širdį padeda kūrybiniai įgūdžiai ir gebėjimas ne tik kalbėti, bet ir klausyti.
„Svarbu teisingai komunikuoti su klientu ir būti sąžiningu – jeigu tu laikaisi savo žodžio, klientai laikosi savojo ir lieka su tavimi. Kartais sprendimą lemia ne kaina, o sukurtas žmogiškas ryšys, abipusis pasitikėjimas ir nauda, kurią matome sudarydami sandorį. Susikalbėti ir įtikinti įmanoma, jeigu parodai, kad tau nuoširdžiai rūpi, o man iš tikrųjų rūpi, nes kiekvienas „Tele2“ klientas yra mano klientas“, – akcentuoja ji.
Geriausiems darbuotojams – kelionė į Romą
O.Dūdienė pasakoja, kad „Tele2“ nuolat skatina geriausius darbuotojus, ir apdovanoja juos už puikius profesinius pasiekimus. Anot jos, tokį apdovanojimą yra gavusi ir jos komanda, kurios nariai turėjo galimybę išvykti į Romą.
„Įmonė tokiomis priemonėmis skatina siūlyti naujoves, išsakyti savo viziją ir idėjas. Komandiškai kuriame naujus produktus ir įvedame juos į rinką. Svarbiausias momentas mano darbe yra drąsa priimti sprendimus – išspręsti klientų iššūkius, pripažinti, jeigu kažkas nepavyko, o kartais net leisti klientui išeiti. Su klientais visuomet bendrauju betarpiškai – išsiaiškinu kiekvieną detalę, todėl per visą darbo laiką nesu gavusi nė vieno skundo ir džiaugiuosi puikiais rezultatais“, – sėkmingu karjeros pavyzdžiu džiaugiasi O.Dūdienė.