LRT.lt skaitytoja Monika teiraujasi, kodėl ant saldainių rinkinių dėžučių saldainių aprašymai aptinkami tik ant dėžutės dugno.
„Labai norėčiau sužinoti, kodėl ant asorti saldainių dėžučių saldainių aprašymai (apie įdarus, kurie svarbūs renkantis norimo skonio saldainį) yra skelbiami ant dėžutės dugno. T.y. kai praplėši saldainių dėžutės pakuotę ir vaišiniesi saldainiais, labai nepatogu neišbėrus saldainių sužinoti, kokį saldainį norėtum išsirinkti“, – rašo mūsų skaitytoja.
Sprendžiant, kur ir kokią informaciją ant pakuotės talpinti, svarbiausias elementas yra estetika
Jai atsako AB „Vilniaus pergalė“ Marketingo direktorius E. Ambrukaitis.
Marketingo specialisto teigimu, sprendžiant, kur ir kokią informaciją ant pakuotės talpinti, svarbiausias elementas yra estetika. „Turime įvertinti estetiką, todėl priekinė dalis skiriama jai, o nugarinėje dalyje yra tai, kas privaloma pagal reglamentus. Ten labai daug informacijos: maistinė vertė, sudėtys, svoris ir t.t.“, – teigia marketingo direktorius.
Priekinė pakuotės dalis yra skiriama bendrajai informacijai, prekiniam ženklui bei skonio iliustracijai.
Pasak E. Amrulaičio, visko sutalpinti į pakuotės priekinę dalį nėra galimybės, tačiau stengiamasi suprasti ir išpildyti vartotojo poreikius.
Saldainių skonius aprašyti pakuotės viduje yra netikslinga, nes vartotojui žinoti, kiek ir kokių saldainių yra rinkinyje, patogiausia prieš nusiperkant prekę. „Kai nusipirksite, pamatysite faktą ir galbūt būtumėte padarę kitą sprendimą. Todėl tą informaciją svarbu turėti iki pirkimo“, – tvirtina E. Ambrukaitis.
Priekinė pakuotės dalis yra skiriama bendrajai informacijai, prekiniam ženklui bei skonio iliustracijai.
Marketingo direktorius teigia, jog tokią pačia informaciją spausdinti keliose vietoje taip pat neracionalu, tai jau būtų perteklinė informacija.
Anot jo, neseniai nuspręsta tokią informaciją spausdinti ne ant pakuotės apačios, o jos šone, Tiesa, kol kas prekyboje vis dar galima rasti senojo pavyzdžio pakuočių. Tačiau, anot specialisto, tiek vienur, tiek kitur spausdinama informacija turėtų būti nesunkiai aptinkama.
„Juk pirkėjas dėžutę, kuri jį sudomino, tikrai paims į rankas ir pavartys, o tuomet tikrai nesunkiai pastebės informaciją, kuri iliustruoja saldumyno turinį ar skonį“, – sako marketingo specialistas.