Įmonei buvimas socialiniuose tinkluose jau tapo tokia higiena, kad geriau būtų klausti kitko: kaip reaguos potencialūs klientai, šio verslo neradę soc. tinklų paieškos langelyje?
Su klientais bendrauti reikia ten, kur jie yra. Tad jei klientas sliuogia savo Facebook siena, ten jam pasirodyti turėtumėt ir jūs.
Nuosekli komunikacija – geriausia vizitinė kortelė, o soc. tinklai jau tampa (ypatingai Z kartai) pagrindiniu klientų aptarnavimo kanalu. Čia galima numaldyti ir beužsikuriančias krizes.
Na, jei tai įtikina, turbūt lieka vienas klausimas: kaip komunikuoti? Kokius tikslus kelti komunikacijai? Kokiuose kanaluose susikurti virtualius namus?
Rašykite man el. paštu kiekvienasgali@15min.lt – šio projekto metu stengsiuosi atsakyti į visus klausimus apie komunikaciją socialiniuose tinkluose.