Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl smulkiajam ir vidutiniam verslui reikalingi socialiniai tinklai?

Ar kuriant savo įmonę būtina susikurti „Facebook“ paskyrą? Šis klausimas tikrai kyla dažnam pradedančiam verslininkui, ypač jei jis atstovauja vyresnę kartą ir nėra virtualaus bendravimo gerbėjas. Ką apie tai mano specialistai? Ar teisinga sklandanti frazė: „Jeigu tavęs nėra feisbuke, tavęs nėra iš viso“? Į šį klausimą atsako socialinės žiniasklaidos specialistė, agentūros „SuperYou“ projektų vadovė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė Gintarė Surgutanovienė.
Facebook
Facebook / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė
Asmeninio arch. nuotr./Gintarė Surgutanovienė

Įmonei buvimas socialiniuose tinkluose jau tapo tokia higiena, kad geriau būtų klausti kitko: kaip reaguos potencialūs klientai, šio verslo neradę soc. tinklų paieškos langelyje?

Su klientais bendrauti reikia ten, kur jie yra. Tad jei klientas sliuogia savo Facebook siena, ten jam pasirodyti turėtumėt ir jūs.


Nuosekli komunikacija – geriausia vizitinė kortelė, o soc. tinklai jau tampa (ypatingai Z kartai) pagrindiniu klientų aptarnavimo kanalu. Čia galima numaldyti ir beužsikuriančias krizes.


Na, jei tai įtikina, turbūt lieka vienas klausimas: kaip komunikuoti? Kokius tikslus kelti komunikacijai? Kokiuose kanaluose susikurti virtualius namus?


Rašykite man el. paštu kiekvienasgali@15min.lt – šio projekto metu stengsiuosi atsakyti į visus klausimus apie komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai