Konkurencija „Barborai“: maistą į namus užsisakyti galima ir iš „Iki“

„Maxima grupės“ kontroliuojamos internetinės parduotuvės „Barbora“ pašonėje auga naujas konkurentas. Užsisakyti maisto prekes į namus gyventojai gali ir iš prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių per lietuviško startuolio „LastMile“ programėlę.
Prekybos centras „IKI“
Prekybos centras „Iki“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nauja paslauga

Nuo pirmadienio prekybos tinklas „Iki“ testuoja naują paslaugą – maisto pristatymo į namus.

Parsisiuntus specialią „LastMile“ programėlę ir nurodžius savo adresą, pirkėjams bus siūloma sudaryti norimų prekių krepšelį iš arčiausiai jų esančių prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių. Tikimasi, kad tokiu būdu ribotame, 2 km, plote dirbantys kurjeriai prekes pristatys itin greitai.

„Šiandieniniame pasaulyje vis daugiau procesų iš fizinės erdvės keliasi į elektroninę, todėl, atliepdami pasaulyje įsitvirtinusias el. prekybos tendencijas, ieškome patogiausio būdo pasiekti savo pirkėjus ir jiems palengvinti apsipirkimo procesą“, – teigia prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.

Asmeninė nuotr./Indre Baltrušaitienė
Asmeninė nuotr./Indre Baltrušaitienė

Statistikos departamento duomenimis, vien pirmąjį šių metų ketvirtį el. prekyba asmeniniais tikslais naudojosi kone 50 proc. 16–74 m. vartotojų.

„Tai rodo, kad žmonės ieško būdų, kaip pasilengvinti kasdienius procesus. (...) Tiesa, nors žengiame į elektroninę prekybą, ir toliau vienu iš mūsų prioritetų išlieka apsipirkimo parduotuvėse patirties gerinimas, parduotuvių modernizacija. Suvokiame, kad daliai pirkėjų apsilankymas parduotuvėje ir galimybė prekes pačiupinėti bei išsirinkti patiems yra tapęs įpročiu“, – sako I.Baltrušaitienė.

Tiesa, nors žengiame į elektroninę prekybą, ir toliau vienu iš mūsų prioritetų išlieka apsipirkimo parduotuvėse patirties gerinimas, – sako I.Baltrušaitienė.

Sukūrė platformą prekybininkams

Maisto pristatymo į namus paslaugą teikiančio lietuvių sukurto startuolio „LastMile“ vadovas Tadas Norušaitis 15min pasakojo, kad programėlė veikia jau du mėnesius.

„Mes kuriame platformą, paremtą dalijimosi ekonomikos principu. (...) Kaip, pavyzdžiui, „Wolt“ pristatinėja maistą iš restoranų, mes tokiu pat principu pristatinėjame maisto prekes iš parduotuvių“, – aiškino T.Norušaitis.

Kaip, pavyzdžiui, „Wolt“ pristatinėja maistą iš restoranų, mes tokiu pat principu pristatinėsime maisto prekes iš parduotuvių, – sakė T. Norušaitis.

Jis akcentavo, kad nors maisto pristatymo paslaugą teikia ir „Barbora“, joje užsisakyti galima tik prekybos tinklo „Maxima“ prekes. Tuo tarpu „LastMile“ – iš kelių prekybos tinklų. Šiuo metu, be „Iki“, čia galima rasti prekių iš „Assorti“ bei „Vyno guru“ parduotuvių.

„Mes dirbame pagal šiek tiek kitokį modelį – kviečiame partnerius jungtis. Mes esame kaip prekybos centras, vadinkime taip, kur yra daugiau parduotuvių. Mes sujungiame jas į vieną vietą“, – teigė T.Norušaitis.

Kol kas per minėtą programėlę užsisakyti prekes (dabar daugiausiai maisto) gali tik Vilniaus gyventojai. Kaip sakė „LastMile“ vadovas, paslauga iki naujų metų turėtų pradėti veikti ir Kaune.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Maisto prekės
AFP/„Scanpix“ nuotr./Maisto prekės

Užsisakęs prekes klientas turi sumokėti pristatymo mokestį. Jis svyruoja nuo 2 eurų iki 3 eurų. Priklausomai nuo paros meto, atstumo iki artimiausios parduotuvės. Prekės klientą turi pasiekti per valandą.

Šiuo metu įmonėje (biure) dirba 7 darbuotojai, o prekes klientams laisvu laiku savo automobiliais, dviračiais, motociklais vežioja 220 kurjerių.

„Mes juos aprūpiname visa reikalinga įranga. Tai reiškia, duodame atributiką, kad jie parduotuvėje išsiskirtų, ir visą termo įrangą, produktams vežti“, – kalbėjo įmonės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis