Tarybos ekspertai patikrino 31 interneto svetainę, prekiaujančią juvelyrika ir papuošalais, ir įvertino 45 reklamas, iš jų 16 buvo su pažeidimais.
Vartotojus galėjo klaidinti teiginiai apie „didžiausią žiedų asortimentą“ ir esą gydomąjį poveikį turintį papuošalą. Tačiau įmonių paprašius pateikti įrodymus, pagrindžiančius tokius teiginius, jos jų neturėjo, rašoma pranešime.
Be to, nustatyta, kad palyginamosios gaminių kainos taikytos seniai, kai kuriais atvejais įmonės nukainotus, su nubrauktomis didesnėmis kainomis gaminius siūlė kelerius metus, tikėdamosi išparduoti likučius.
Anot tarybos, dauguma bendrovių reklamas jau pakeitė arba įsipareigojo artimiausiu metu pakeisti. Įmonių pavadinimų taryba neskelbia.