Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Konkurencijos taryba tirs, ar „Elektromarkt“ televizorių reklama neklaidino vartotojų

Trečiadienį Konkurencijos taryba nutarė pradėti tyrimą dėl galimai klaidinančios televizorių reklamos „Ektromarkt“ prekybos tinklo parduotuvėse. Preliminariu Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, reklamose nurodytos palyginamosios kai kurių televizorių kainos galėjo sudaryti vartotojams įspūdį apie reikšmingai sumažintą jų kainą.
Atidaroma nauja „Elektromarkt“ parduotuvė
Atidaroma nauja „Elektromarkt“ parduotuvė / „Elektromarkt“

Konkurencijos taryba atkreipė dėmesį į tai, kad prekybos tinklą „Elektromarkt“ valdanti bendrovė UAB „Mediashop“ jau ne kartą buvo įspėta už galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

„Konkurencijos kultūros sklaida per dialogą su verslo bendruomene – vienas iš pagrindinių institucijos tikslų.

Tikrai ne kiekvienas Konkurencijos tarybą pasiekęs skundas tampa tyrimu. Įtarę galimą Reklamos įstatymo pažeidimą dažniausiai siunčiame įspėjimą klaidinančios reklamos davėjui ir tikimės, kad įspėjimą gavusios bendrovės atsižvelgs į Konkurencijos tarybos rekomendacijas.

Prekybos tinklą „Elektromarkt“ valdanti bendrovė jau buvo ne kartą įspėta, tačiau, panašu, kad galimai klaidinančios reklamos ir toliau skelbiamos“ – pranešime cituojamas Elonas Šatas, Konkurencijos tarybos pirmininko pavaduotojas.

Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (nubraukta) kaina turi būti pagrįsta.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2014 metais išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos