Konkurencijos taryba atkreipė dėmesį į tai, kad prekybos tinklą „Elektromarkt“ valdanti bendrovė UAB „Mediashop“ jau ne kartą buvo įspėta už galimai klaidinančios reklamos sklaidą.
„Konkurencijos kultūros sklaida per dialogą su verslo bendruomene – vienas iš pagrindinių institucijos tikslų.
Tikrai ne kiekvienas Konkurencijos tarybą pasiekęs skundas tampa tyrimu. Įtarę galimą Reklamos įstatymo pažeidimą dažniausiai siunčiame įspėjimą klaidinančios reklamos davėjui ir tikimės, kad įspėjimą gavusios bendrovės atsižvelgs į Konkurencijos tarybos rekomendacijas.
Prekybos tinklą „Elektromarkt“ valdanti bendrovė jau buvo ne kartą įspėta, tačiau, panašu, kad galimai klaidinančios reklamos ir toliau skelbiamos“ – pranešime cituojamas Elonas Šatas, Konkurencijos tarybos pirmininko pavaduotojas.
Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (nubraukta) kaina turi būti pagrįsta.
Konkurencijos tarybos ekspertai 2014 metais išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.