Naujo žaidėjo atėjimas gali kažko išmokyti
Restoranų tinklą „Jurgis ir Drakonas“ valdančios įmonės „Burokėlis ir krapas“ vadovė Odeta Bložienė tikino, kad Lietuvoje yra daug naujų rinkos žaidėjų, mažų restoranų. Taip pat keičiasi ir vartotojų lūkesčiai, tad naujo žaidėjo atėjimas rinką gali kažko išmokyti.
„Ateina verslas, kuris turi savo patirtį, vadybą. Lietuvos maitinimo sektoriuje verslas nėra dar labai brandus. Naujas rimtas žaidėjas tikrai atneš kažkokių naujų dalykų tiek maitinimo rinkai, tiek darbo rinkai”, – 15min sakė O.Bložienė.
„Amber Food“, valdančio „Charlie Pizza“, „Katpėdėlė“, „La Crepe“ restoranų tinklus, vadovas Gediminas Balnis teigė, kad tiesiogiai su ateinančiu nauju žaidėju nekonkuruos, nes „Domino‘s Pizza“ daugiau orientuojasi į maistą išsinešti.
„Jie tiesiogiai su mumis nekonkuruoja, nes jie daugiau gamina išsinešti. O konkurencija tarp picerijų Lietuvoje viena iš didžiausių, čia daugiausia visokių žaidėjų ir tai yra dar vienas žaidėjas”, – nurodė G.Balnis.
Greito maitinimo restoranų ir picerijų tinklą Lietuvoje valdančios bendrovės „Delano“ vykdomasis direktorius Gediminas Rutkauskas tikino, kad naujo žaidėjo atėjimas į rinką yra sveikintinas dalykas, tačiau jis taip pat sutiko, jog konkurencija Lietuvoje nemaža, tad sunku pasakyti, ar jiems pavyks pritapti.
Lietuviai picerijose įpratę matyti platesnį asortimentą
G.Rutkauskas taip pat svarstė, su kokiu formatu į Lietuvą ateis „Domino‘s Pizza“.
„Jeigu jie ateis su savo tradiciniu formatu, lietuviams to gali būti per mažai. Lietuvos picerijose picos sudaro nemažą dalį, bet ne mažiau parduodama ir kitų patiekalų. Jei ateisi vien su picomis ir su kainodara, kuri bus neparanki, gali ir nelabai pasisekti“, – 15min sakė G.Rutkauskas.
G.Rutkauskas nurodė, kad į naują rinką ateinantis žaidėjas turi atsižvelgti į vidines rinkos subtilybes ir koks yra klientas, ką jis įpratęs gauti.
„Manau, nebūsi pranašu čia atėjęs ir bandydamas primesti norimą tvarką. Jei supranti, ko rinkai reikia, tada gerai. Tikiu, kad grįš žmonės prie tradicinių picerijų ir jose lankysis. Ar naujokai kažką pasieks – bus labai įdomu, – tikino G.Rutkauskas.
Abejoja, ar klientus patrauks vien garsus vardas
Kalbinti pašnekovai abejojo, ar lietuvius gali patraukti vien garsus tinklo vardas.
„Nemanau, kad „Domino‘s Pizza“ lietuviui sako kažką ypatingo“, – tikino G.Rutkauskas.
O.Bložienė antrino, teigdama, jog garsus vardas pasaulyje negarantuoja sėkmės Lietuvoje.
„Domino’s Pizza yra garsus vardas bet nežinau, kiek lietuviams jis yra garsus. Ar jis yra toks pat garsus kaip „McDonald’s“ Lietuvai – vargu bau. Kad pasaulyje populiarus, nebūtinai reiškia, kad prigis ir Lietuvoje, kaip, pavyzdžiui, buvo su „Subway”. Didžiulis, milžiniškas pasaulinis tinklas, bet Lietuvoje neprigijo”, – kalbėjo O.Bložienė.
Į Lietuvą ketina įžengti rugpjūčio pabaigoje
„D-Pizza LT“ Jolanta Jurova 15min trečiadienį patvirtino, kad pirmąjį restoraną ketinama atidaryti pačioje vasaros pabaigoje. Daugiau apie restorano plėtrą ir planus ketinama pateikti jau po jo atidarymo.
Šiuo metu Lietuvoje atsidarysianti picerija renka komandą – joje kviečiami darbintis kurjeriai, picų kepėjai, pamainos vadybininkai.
1960 metais Mičigane (JAV) įkurta bendrovė dirba penkiuose žemynuose ir 90-yje pasaulio šalių. Šiuo metu pasaulyje veikia daugiau nei 15 tūkst. picerijų su 310 tūkst. darbuotojų.