„Rezultatas tikrai geras. Jį lėmė augantis šalies eksportas. Atsigavimui įtakos turi ir šiek tiek ūgtelėjęs vartojimas Rytų valstybėse po tos duobės, kurią lėmė jų nacionalinių valiutų devalvacijos. Konteinerių apyvartą augina ir uoste didėjantis konteinerizacijos laipsnis. Į konteinerius kraunama vis daugiau įvairių krovinių: žemės ūkio produktų, trąšų, rąstų ir kitų prekių“, - sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas.
Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika sako, kad šie metai konteinerių krovai buvo palankūs pirmiausia dėl augančio šalies eksporto ir platesnės jo geografijos: „Konteinerių gabenimo jūra tarifai buvo gana žemi, tai skatino Lietuvos eksportą, ypač tą, kuris nėra aukštos pridėtinės vertės, o labiau žaliavinis. Prie gero rezultato prisidėjo ir Baltarusijos tranzitinis srautas, kuris vėl pamažu atsigavo.“