„Tikriausiai mūsų projektas buvo įvairialypis ir toks didelis, kad jo buvo neįmanoma nepastebėti, – džiaugėsi „Strateginių komunikacijų centro“ vadovas Raimundas Daubaras. – Tai – ne vien viešųjų ryšių projektas. Jis turėjo visas sudedamąsias dalis – tikrą palydovą, buvo paleistas iš NASA kosminės stoties. Mūsų agentūros užduotis buvo suteikti didesnę vertę ir simbolinę reikšmę įvykiams, kurie galėjo būti tik paprasta mokslinė informacija arba eilinis įvykis. Tad būtent tai, jog sugebėjome sudominti ir įtraukti Lietuvos įvairias visuomenės grupes, komisija ir įvertino.“
„Strateginiam komunikacijų centrui“ nedaug pritrūko, kad laimėtų ir dar vieną apdovanojimą, o kartu ir taptų daugiausiai apdovanojimų susižėrusia viešųjų ryšių įmone
Pasak R.Daubaro, žmonės į projektą, kurio informacinis partneris buvo ir 15min.lt, buvo įtraukti pasiūlius išrinkti, kokie lietuviški žodžiai Kovo 11 dieną turėtų nuskambėti iš kosmoso.
„Mąstėme strategiškai ir kiekvieną kartą reagavome į pasikeitusią situaciją. Ieškojome geriausių sprendimų, todėl šis projektas ir buvo toks matomas Lietuvoje“, – pridūrė R. Daubaras.
„Strateginiam komunikacijų centrui“ nedaug pritrūko, kad laimėtų ir dar vieną apdovanojimą, o kartu taptų ir daugiausiai apdovanojimų susižėrusia viešųjų ryšių įmone – Viešojo sektoriaus akcijų ( Public Sector Campaigns ) kategorijoje „Strateginių komunikacijų centras“ liko antri ir nusileido tik Euro įvedimo Latvijoje kampanijos kūrėjams.
Konkurse 12 iš 13 apdovanojimų gavę latviai pateikė ir daugiausiai paraiškų – 69. Lietuvos viešųjų ryšių agentūros jų pateikė 13, Estijos – 10.
„Strateginių komunikacijų centro“ viešintas palydovas „LitSat-1“ buvo sukonstruotas Kauno technologijos universitete. Jis sukurtas padedant Lietuvos kosmoso asociacijai ir Kosmoso mokslų ir technologijų institutui.