Nors šios informacijos „Uber“ oficialiai nekomentavo, tačiau pranešama, kad apie patirtus bendrovės nuostolius akcininkams paskelbė įmonės finansų vadovas Gautamas Gupta.
Teigiama, kad „Uber“ per pirmąjį metų ketvirtį prarado apie 520 mln. dolerių, o antrąjį ketvirtį – dar 750 mln. dolerių.
Daugumą antrąjį ketvirtį bendrovės patirtų nuostolių sudaro subsidijos Kinijos rinkoje. Tiesa, liepą „Uber“ savo veiklą Kinijoje pardavė vietos konkurentui „Didi Chuxing“ ir po sandorio jai atiteko 18 proc. „Didi“ akcijų.
Daugiausiai gyventojų turinčioje pasaulio šalyje „Uber“ veiklą pradėjo dar 2013 m. ir veiklą išplėtė į 60 šalies miestų. Ir nors Kinija buvo viena iš prioritetinių „Uber“ rinkų, tačiau nuostoliai joje taip pat buvo milžiniški.
Bendrovės generalinis direktorius Travis Kalanickas šių metų vasarį pripažino, kad „Uber“ nuostoliai Kinijoje per metus siekia milijardą dolerių.
Nors „Uber“ aiškina, kad pirmasis 2016 m. ketvirtis JAV rinkoje bendrovei buvo pelningas, tačiau „Bloomberg“ paskelbti duomenys rodo, kad antrąjį šių metų ketvirtį šioje rinkoje įmonė jau patyrė 100 mln. dolerių nuostolių.
JAV rinkoje „Uber“ intensyviai kovoja su savo didžiausiu konkurentu „Lyft“. Abi vežimo paslaugas siūlančios bendrovės klientus vis dažniau vilioja įvairiomis nuolaidomis.