Kova prieš turkiško kapitalo turizmo operatorius sukėlė sumaištį Rusijoje

Trečiadienį Rusijoje iš juridinių asmenų registro pašalinus 19 su Turkijos kapitalu susijusių turizmo operatorių, nemažai gyventojų puolė į paniką nežinodami kas jų laukia, jeigu jie jau įsigiję keliones iš šių operatorių. Savo ruožtu operatoriai nežino ką atsakyti klientams, rašo newsru.com.
Antalija
Antalija / B. Tilmantaitės nuotr.

Minėtų 19 turizmo operatorių veikla bus uždrausta nuo 2016 metų sausio 1 d.

Tarp turizmo operatorių, kurie nebegalės vykdyti veiklos nuo ateinančių metų, yra ir tokios garsios įmonės kaip „Pegas Tours“, „Coral Travel“, „Sunmar Tur“, „Anex tour“ bei kitos.

„Rosturizm“ (Rusijos turizmo departamentas) puikiai pasveikino rusus su Naujaisiais metais, sukeldamas paniką turizmo rinkoje. Mums skambina turistai iš skirtingų miestų, juos domina jau apmokėtų kelionių likimas, bei turizmo agentūrų atstovai, nežinantys ką atsakyti turistams“, – sakė Rusijos turizmo sąjungos atstovė spaudai Irina Tiurina.

Ji piktinosi ir pasirinkta draudimų įvedimo data.

„Neaišku, kodėl tokį sprendimą reikėjo priimti būtent gruodžio 30 d., per patį žiemos sezono piką, kuomet dešimtys tūkstančių turistų išskrenda arba ruošiasi išskristi atostogoms. Jau nekalbant apie tai, kad turizmo operatorių pašalinimas iš registro yra visiškai nepateisinamas“, – pridūrė I.Tiurina.

Be to, ji pridūrė, kad sankcijos prieš turizmo operatorius prisidės prie nedarbo lygio augimo Rusijoje, nes nemažai žmonių neteks darbo vietų.

Patys į Kremliaus nemalonę patekę turizmo operatoriai teigia šiuo metu dirbantys įprastu režimu.

Stambiausi Rusijos turizmo operatoriai, kiekvienais metais keliones parduodantys milijonams klientų, daugiausiai yra turkiško kapitalo įmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis