Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kova su gripu: „Maxima“ nemokamai skiepija, „Iki“ viruso epidemija nepasiekė

Lietuvoje į lovas atgulant šimtams gripo aukų, šio viruso epidemija smogė ir verslui. Viešojo maitinimo įstaigose ir prekybos centruose kasdien apsilanko tūkstančiai žmonių, tad tai puiki viruso plitimo terpė. Vis dėlto, ne visų įmonių rūpestis siekiant užkirsti kelią viruso plitimui yra vienodas – jei vieni verslininkai skiria lėšas darbuotojų skiepijimui, kiti apsiriboja žodiniais patarimais.
Liga
Liga / Vida Press nuotr.

Nori apsisaugoti? Pirk arbatą

Kaip teigė įvairias viešojo maitinimo vietas valdančios UAB „Amber food“ rinkodaros vadovė Lina Nikonovaitė, dėl gripo epidemijos bendrovė jau pajuto pirmuosius nuostolius – dalis restoranų darbuotojų pasiėmė nedarbingumo pažymėjimus.

„Tai veikia verslą, tenka ieškoti jiems pamainos“, – skundėsi L.Nikonovaitė. Ji pridūrė, kad vis didesnėje dalyje šalies savivaldybių skelbiant gripo epidemiją, darbuotojai gavo pranešimus apie peršalimo ligų profilaktiką.

Rankų plovimas prieš valgį – kiekvieno sąmoningo žmogaus natūralus sprendimas, – paaiškino L.Nikonovaitė.

„Restoranų administratorėms pavedėme užduotį stebėti darbuotojus ir, pamačius pirmus peršalimo simptomus, suteikti jiems laisvą dieną gydytis namuose. Visiems kitiems suteikiame galimybę profilaktiškai išgerti karštos arbatos su citrina ir medumi“, – savo įmonės politiką gripo epidemijos įkarštyje pristatė L.Nikonovaitė.

Tiesa, klientai, apsilankę kuriame nors iš „Amber food“ restoranų gripo metu, kažkokio išskirtinio dėmesio nepajaus. Anot L.Nikonovaitės, jiems pasiūloma įsigyti įvairių arbatų, tačiau jokių dezinfekuojančių servetėlių, kurios prisidėtų prie virusinės epidemijos metu itin svarbios higienos stiprinimo, jie negaus.

„Rankų plovimas prieš valgį – kiekvieno sąmoningo žmogaus natūralus sprendimas“, – paaiškino L.Nikonovaitė.

„Iki“ epidemija aplenkė 

Prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė, paklausta apie gripo poveikį verslui, teigė, kad šios ligos epidemija bendrovės dar nepasiekė.

„Sergančių darbuotojų bei pirkėjų srautai kol kas nerodo, jog gripo epidemija pasiekė ir mus“, – tikino B.Čaikauskaitė. Tiesa, ji pripažino, kad nedarbingumo pažymėjimus pasiėmusių darbuotojų skaičius vis dėlto išaugo.

„Iki“ atstovė teigė, kad darbuotojų epidemijos metu prašoma laikytis griežtų higienos reikalavimų, o vos pajutus pirmuosius ligos simptomus, neiti į darbą.

Tokius pačius reikalavimus, susijusius su higiena ir pasilikimu namuose ligos atveju, darbuotojams išdėsto ir „Rimi“.

„Taip pat primename parduotuvių direktoriams mūsų vidines instrukcijas, kad sergantys darbuotojai negali dirbti“, – pažymėjo UAB „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.

Ji taip pripažino, kad dėl gripo ir kitų peršalimo ligų šiuo metu šio tinklo prekybos centruose darbuotojų trūkumas jaučiamas.

Nemokamai skiepija 

Didžiausiu darbdaviu Baltijos šalyse save tituluojantis „Maxima“ prekybos tinklas giriasi tuo, kad dar prieš gripo epidemiją stengiasi imtis visų įmanomų prevencinių priemonių, kurios galėtų darbuotojus apsaugoti nuo gulėjimo lovoje.

Viena iš tokių yra nemokamas darbuotojų skiepijimas, kuriuo pastaraisiais metais pasinaudoja vis daugiau norinčiųjų.

„Pernai buvo paskiepyti 1500 darbuotojų, o tai penktadaliu daugiau nei 2014 m. Vien gripo prevencijai „Maxima“ skyrė daugiau nei 16 tūkst. Eur. Žinoma, šios prevencinės priemonės ne visada užtikrina, kad visoje šalyje siaučiantis gripas nepakirs mūsų darbuotojų, tad visada skatiname tiek darbuotojus, tiek ir jų vadovus tik pajutus, kad peršalo, likti namuose ir gydytis“, – tikino „Maxima LT“ Komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos